Vad gör vi? Del CXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Regn och värme är inge kul alls på hösten. Kompisen med hästverksamhet har risodlingar i hagarna.

Hagarna är gigantiska men hästar är ju hästar så de väljer en fläck att trampa upp till gyttjebad. Ser likadant ut i de flesta hagarna. Blä.

Men för svampplockning är det utmärkt. Trattisarna börjar skjuta fart på allvar nu.

Trist.

Ja svampen är det toppen för! Har plockat lite jag med :up:
 
Tog långa hundpromenaden idag.
När jag var som längt bort lyckades jag trampa ner i ett övervuxet surhål ända till vaden. Så hela vägenhem klafsade jag runt med bassäng på vänterfoten. Tordes inte ta av skon för då hade jag sannolikt inte fått på den igen.

Men det var värt eftersom det fanns en anledning till att jag lämnade stigen.
20201027_110315.jpg
 
Det är konstigt att man hinner med så mycket när man egentligen ska plugga. Organiserat garderoben, vikt enorma mängder tvätt, städat lite, fyllt på halm till hönsen, startat en maskin tvätt osv.. Nu måste jag dock ta tag i pluggandet..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 085
Senast: Sel
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
2 892
Senast: Krålus
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 399
Senast: tuaphua
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
9 872

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra
  • HusdjursGPS

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp