Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gör storkok och fryser in, inhandlat soppor, tepåsar, Proviva mm. Allt inför förberedelse för covid x3 så jag bara behöver flytta mig från sängen till soffan och tillbaka igen om jag blir dålig. Gjorde samma sak inför 1 och 2 och då hände ingenting och det blev ett enda stort antiklimax.
 
Spindelchatten avslutad. Det är verkligen sådant lagom och perfekt umgänge för mig, totalt kravlöst att droppa in under kvällen, ta ett glas vin och småsurra om helt obskyra saker medan alla pysslar på med sitt. Någon matar spindlar, någon sitter och halvsurfar, ibland tittar en partner in, eller hund eller unge...
Ett par timmar en gång i veckan. Man behöver inte ens klä på sig eller dammsuga. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
60 529
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
68 817
Senast: Scata
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 631
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 546
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp