Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fastnat framför A-team filmen...borde gå och lägga mig- av flera skäl där ett är att filmen inte är något vidare-ändå tycks jag inte komma närmare sängen?
 
Oj oj pigg och glad.
Uppe lite för sent och sen vaken mitt i natten av något tjafsande gäng utanför.

Men peppar dagen, 90min ridlektion och sen styrelsemöte, ska nog gå med mycket kaffe och mycket mat!

Stressar över flytt men borde nog bara börja packa för att inse hur lite jag har att ta med 🙄
 
Jag fick igår för mig att gå cold turkey från nässprayen eftersom jag lätt blir beroende. Är lite less på det nu för är fasligt jobbigt att va täppt :down: men står jag ut till imorgon bör det lätta.

Funderar på om jag vill ha kaffe eller te idag. Lutar åt te... Blir lite städning på schemat senare och en currygryta :d
 
Bygger pussel. Inte direkt en överraskning. :laugh:

Men, kroppen reagerar på en så pass liten ansträngning med att få upp i temp, så nu ligger jag i soffan igen en stund innan jag måste släpa mig ner i tvättstugan och köra igång en tvätt. Tvingade i alla fall sambon att bära ner tvätten innan han åkte till skjutbanan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 542
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 345
Senast: Scata
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 659
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 566
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp