Vad gör vi? Del CXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag avskyr verkligen att ha 5 olika :devil: passersystem, 3 olika :devil: passersätt, och alla förutom 1 är från 80-talet och det finns ingen support och man kan knappt få köpa passerkort längre för alla :devil: företag vägrar ta fram kort till system som inte används av någon annan än oss.

Slut på rant. 🙄:arghh:
 
Har förstått att ännu en anhörig är sjuk i depression samt riskbrukar alkohol. Uuhhg, har så svårt att veta hur jag själv ska agera och vilken min plats är i allt det här, och inte. En del av mig känner att andra vuxna får lösa sina problem, jag kan inte ta det sociala ansvaret jämt. En annan del av mig vet precis hur både depression och riskbruk fungerar, och vissa saker är helt enkelt bortom vuxna människors egna kontroll, till viss del. Nåväl, det får kanske bli att interagera ändå. Jag har inte begåvats med särskilt många unika egenskaper här i livet men jag tycks kunna göra skillnad när personer mår dåligt, så jag kanske ska använda det.
 
Hemma och snorig
Behöver mer nässpray men minus på kontot så får vänta tills fredag.
Är eg för pigg för att vara hemma men jag vill inte smitta mina kollegor eller eleverna.
Så kanske ska städa lite.
 
Morr. Fick ont i vänster arm förut. Spände mig säkert då jag ansträngt den samt att jag spände mig när jag gick upp i stress först när samordnaren bad folk i stan ringa till de som kör ute o erbjuda hjälp då de hade överlappade besök idag på morgonen...Ligament som gör ont ändå får min ångesthjärna för sig att det skulle bero på hjärtat. Jamenvisst. Suck. Ibland blir jag irriterad på mig själv bara,,Och nej. Jag hjälpte inte de andra....Hade lagom fullt upp själv (!), det problemet får de avhjälpa själva, jag kan inte jobba för två längre! Får inte lön för det heller såatte....Nej. Sååå skönt att hålla en fot nere! Dock vore det bra att göra det direkt utan att stressa upp först (!) men det kommer...
 
Den dagliga promenaden med min skadade häst avklarad på lunchrasten. Hunden och shettisen följde med också :) Den andra hästen har vilodag.

Idag ska vi klippa gräsmattan för förhoppningsvis sista gången i år. Ska ta tag i att skura poolen och få in den i källaren också. Förberedelserna inför hösten och vintern är påbörjade.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 453
Senast: Barbabelle
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 622
Senast: Nixehen
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 531
Senast: Jeps
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 600
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp