Vad gör vi del CXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Möte med psykologen på måndag.
Jag och min psykolog de senaste tillfällena:

Screenshot_20210227-183945_Instagram.jpg


:laugh:

Alltså. Hon är snäll. Mild. Inkännande. Men ibland skulle jag bara behöva bli tagen i örat och liksom få ett "men för helvete J skärp dig för fan vem orkar ens lyssna på detta igen" rakt i ansiktet, sådär lagom finkänsligt så att fötterna kommer ner på jorden igen.

Om det är någon som behöver höra det kan ni höra av er på PM. 900 kr per omild uppsträckning.

Mvh pedagogen

:D
 
Möte med psykologen på måndag.
Jag och min psykolog de senaste tillfällena:

Visa bifogad fil 65367

:laugh:

Alltså. Hon är snäll. Mild. Inkännande. Men ibland skulle jag bara behöva bli tagen i örat och liksom få ett "men för helvete J skärp dig för fan vem orkar ens lyssna på detta igen" rakt i ansiktet, sådär lagom finkänsligt så att fötterna kommer ner på jorden igen.

Om det är någon som behöver höra det kan ni höra av er på PM. 900 kr per omild uppsträckning.

Mvh pedagogen

:D
Jag känner igen det där sååå väl. Har mitt sista möte med psykologen den 3 mars.
 
Gick ner till Ica för att hämta ut paket. Fick lite blodsockerfall väl där, så jag fick köpa en glass + Coca cola, då försvann svimmningskänslan
Hem och åt lite lunch. Sedan iväg till Kiosken - hämta paket igen
Lagade mat, blev tacos
Efter maten, har jag städat till gråsuggorna och utfodrat dem.
Nu städar jag akvarium
 
Har varit ute i skogen med kompisen i ca 5 timmar i dag. Blev en bra runda. Mysigt. Tittat på myror, ekorrar och rådjur.
Förfärat oss över folk som varit ute på isen. Blivit barnsligt glada av hovspår och hästbajs (det går aldrig ur det där :D)
Käkat middag i mörkret lagat på stormkök.

När vi satt där tyst och mumsade på middagen flyger en anka rätt in i ryggen på mig. Den vrålskrek på ett mycket kränkt ankvis. Jag ropade till för jag hade bara hört stora vingslag och fick av någon anledning för mig att det var en uggla som ville ta min fläta :rofl:
... Sen tappade vi kompisens jättefina kastrull ner för stupet där vi satt och den rullade ner i vattnet. Efter ett gäng räddningsförsök i bäckmörkret gav vi upp. Vi går tillbaka i morgon i dagsljus och försöker fiska upp den, den flyter där jättebra mellan ett gigantiskt isblock och berget. Men inte värt att försöka klättra ner för några stup i bäckmörkret, man vill ju absolut inte hamna i vattnet.
 
Jag ar nog lite uttrakad. :angel: Jag bladdrar runt i Buke bara for att fylla ut tiden och slippa gora nagot vettigt. Som att kla pa sig i dag till exempel. Solen skiner ocksa och det finns en hel massa jag skulle behova gora i tradgarden i dag ... Men jag fortsatter nog att surfa Buke och kanske overga till att googla en del saker jag funderar pa.:p
 
Jo, det är ju det :down:

Vad jobbigt för henne, två gånger! Hoppas hon klarat sig bra!

Ja hon är tydligen en av få som fått två gånger med kort mellanrum. Men hon har klarat sig himla bra båda gångerna och är nu vaccinerad. :heart Min pappa som är i riskgrupp hade också covid senaste vändan men han var ute och krattade löv och fixade i trädgården för att han inte ens blev sjuk (lite snuva bara). Otroligt märklig sjukdom.
 
Ja hon är tydligen en av få som fått två gånger med kort mellanrum. Men hon har klarat sig himla bra båda gångerna och är nu vaccinerad. :heart Min pappa som är i riskgrupp hade också covid senaste vändan men han var ute och krattade löv och fixade i trädgården för att han inte ens blev sjuk (lite snuva bara). Otroligt märklig sjukdom.
Verkligen! Men så skönt, min mamma får vaccin på torsdag :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
2 013
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 451
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag blev ju bannad härifrån en månad. Jag förstår beslutet men tycker väl inte att det har precis hjälpt. Inte vad gäller alkoholen...
21 22 23
Svar
457
· Visningar
52 250
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 223

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp