Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det här med corona är verkligen superskräp.... :wtf: :meh: Här sitter jag. Lite snuvig, lite trött och "kliig" i ögonen, lite seg i kroppen. Det vill säga, jag känner mig precis som vid vilken förkylning som helst. Men i stället för att bara ta det lugnt och vila sig på soffan i ett par dagar så måste man slå på stora trumman med karantän, covid-test och väntan. Förhoppningsvis har jag ju inte corona, och då blir jag väl "utsläppt" fram emot onsdag. Testar mig imorgon eftermiddag, och det tar väl förmodligen ett par dagar att få svaret, tänker jag.....
 
Det här med corona är verkligen superskräp.... :wtf: :meh: Här sitter jag. Lite snuvig, lite trött och "kliig" i ögonen, lite seg i kroppen. Det vill säga, jag känner mig precis som vid vilken förkylning som helst. Men i stället för att bara ta det lugnt och vila sig på soffan i ett par dagar så måste man slå på stora trumman med karantän, covid-test och väntan. Förhoppningsvis har jag ju inte corona, och då blir jag väl "utsläppt" fram emot onsdag. Testar mig imorgon eftermiddag, och det tar väl förmodligen ett par dagar att få svaret, tänker jag.....
Pollen?
 
Det här med corona är verkligen superskräp.... :wtf: :meh: Här sitter jag. Lite snuvig, lite trött och "kliig" i ögonen, lite seg i kroppen. Det vill säga, jag känner mig precis som vid vilken förkylning som helst. Men i stället för att bara ta det lugnt och vila sig på soffan i ett par dagar så måste man slå på stora trumman med karantän, covid-test och väntan. Förhoppningsvis har jag ju inte corona, och då blir jag väl "utsläppt" fram emot onsdag. Testar mig imorgon eftermiddag, och det tar väl förmodligen ett par dagar att få svaret, tänker jag.....
Uschdå! Hoppas att du är bra snart!
 
Totalförvirring här... :cautious: Nåja. Får vara glad åt att det åtminstone är helg och att jag enbart jobbar vardagar. Hade inte varit så kul att försova sig hur mycket som helst.
Det problemet hade jag i alla fall inte haft. Allt "viktigt" ställer om sig av sig själv. Mobilen, min fit-bit (som är min väckarklocka), datorn..... Det är bara guldpendylen och bilens klocka som måste justeras.... :)
 
Äter lunch. Ska snart ha årsmöte med samfälligheten via zoom och pensionärerna har redan börjat börjat mejla i panik och frågar vad ”zoom-appen” är för något. Tycker det är härligt att de lyckats leva i något slags parallellt universum där Zoom helt har gått dom förbi men känner också att det här mötet kan gå hur som helst.
 
Det här med corona är verkligen superskräp.... :wtf: :meh: Här sitter jag. Lite snuvig, lite trött och "kliig" i ögonen, lite seg i kroppen. Det vill säga, jag känner mig precis som vid vilken förkylning som helst. Men i stället för att bara ta det lugnt och vila sig på soffan i ett par dagar så måste man slå på stora trumman med karantän, covid-test och väntan. Förhoppningsvis har jag ju inte corona, och då blir jag väl "utsläppt" fram emot onsdag. Testar mig imorgon eftermiddag, och det tar väl förmodligen ett par dagar att få svaret, tänker jag.....
Håller med, jag är less på det. Och glad att jag väldigt sällan är sjuk
 
Kroppen är alldeles mör och att kliva ur soffan känns som ett väldigt stort projekt... Jag går som en kratta igen dessutom, jag som precis hade slutat känna mig mör :meh: Schäferblandningen har iaf åkt hem så slipper jobba med 40 kgs hyperaktiv, minimalt miljötränad hund i stadsmiljö. Jag må va löjligt förtjust i honom men det är jäkligt skönt när han åker hem också :rofl::p
 
:rage: ute o går på en bred skogsväg, sett en enda person på en timme typ. Bara skog runt ikring och så kommer samma person, en joggare, igen bakifrån (jag pratade i tel men med en lur i, inte två, men hörde inte personen, hen kunde ju ha hojtat också) och stryker tätt förbi mig med sitt huvud alldeles bredvid mitt så man hajar till.

Asså vad hände med avstånd? Vägen är bred och det är två pers i hela skogen.
👎👎👎😡
 
Var i stallet en kortis i regnet, smorde upp selen och huvdlagen till mina pöjkar som ska börja träna nästa vecka när matte slutar VFU:n. Trulis är inga problem värre med vår smått hysteriska 5 åring som vilat i 6 månader cirka pga av skada 😂 Ganska glad att han inte är min med sina 170 i mankhöjd och rejält med gas under hovarna :angel:

Och nu har min käre far kommit på att han vill ha ett avelsto till, så han ska bygga två fullstora fölboxar .. Hm borde nog stoppa honom men fölisar är ju mysiga så 😍😁😉

Planterat om en massa blommor och nu borde jag plugga men känner mig seg som sirap och gjort hela helgen. Har haft problem med yrsel till & från hela veckan vete tusan vart de kommer ifrån..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
466
Senast: gullviva
·
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
29 30 31
Svar
610
· Visningar
15 746
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
60 924
Senast: Mia_R
·
Svar
2 002
· Visningar
63 117

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Vilka banor finns?
  • Avmaskning

Omröstningar

Tillbaka
Upp