Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Upptäckte att de har live översättningar på vasaloppet. Undrar om det är någon som sitter och skriver febrilt eller om det är AI.
Vad det än är försökte den nyss skriva "själv" men fick göra om flera gånger, det blev "skäll" "schälv" "skälv" "aälv" "shälv" och "sjöllv" innan det till slut blev "själv". Så lutar lite åt att det är en människa som skriver iom att det är stavfel och en massa närliggande bokstäver på tangentbordet :D
 
Vi håller ju på med köksrenovering hemma, nu är vi i demoleringsfasen och halva köket är utrivet.

När jag kom hem från hundträningen igår så hade maken fixat utekök :D!

7996C27A-084C-4B24-B592-BB2CC0533783.jpeg
 
Varit uppe en timme ungefär. Stoppat in tvätt i tumlaren, plockat i och ur diskmaskinen, matat djur, matat barn och ätit frukost själv :)
Nu ska jag byta om och cykla iväg för att lägga ett spår åt hunden. Sen får det bli vedhögen en stund. Känner mig rastlös så behöver få utlopp för det. Blåser rejäl ute men det får gå ändå 😅
 
Vaknade för några timmar sedan med vansinnigt ont i magen, även kräkts blod igen. Nu verkar det dock ha lugnat sig. Inte svimmat denna gången, alltid något.
Har tid för gastroskopi på torsdag och även om jag känner mig skiträdd för det längtar jag dit.
Måste få svar på vad detta är..
 
Här blåser det typ halv storm. Googlade fram vad som räknades som storm och fick upp en lista där det även var beskrivning av vädret, exempelvis små träd böjs och det är små vågor i vattnet. På 202-220 km/h var kommentaren "Fint väder att hänga tvätt i :)" :rofl:
 
Jag har haft en "event" med jobbet. Vi saknar en hel del chaufforer sa vi har haft ett event dar vi tillbringade 4 timmar med att forsoka fa nya drivers. Det blaste. :cautious: Men jag gillar verkligen tjejerna som hjalper mig. Vi pratade och tjattrade sa nu har jag nastan ont i halsen. Nastan. Sa har kanns det alltid nar jag varit tyst lange (vad sags om storre delen av ett ar?) och plotsligt pratar och skrattar igen.
Avundsjuk! Jag vill också ha vaccin. :arghh:

Du har en make att tjattra med. jag pratar med katten och hunden. Det blir inte så djupa samtal.
Nåväl. har jag stått ut i ett år ska jag väl klara att par månader till.
 
Skriver på min uppsats och tittar på familjen som sliter ute i blåsten. Eller nu är det bara maken och sonen kvar ute och de sitter lastmaskinen så det är inte så synd om dem. Det var värre tidigare när de var uppe på "svinstallstaket" och plockade ner tegel, men det tog bara en timme. Nu är det klart för snickarna i morgon att börja bygga om taket så att det håller för många många år framåt. :)
 
:meh: Blir lite matt på reportrarna på Vasaloppet, här kommer tjejen som vinner och det blir otroligt viktigt att tala om att hennes man är duktig skidåkare också. VAD I HELVETE HAR DET MED SAKEN ATT GÖRA???? De talade inte om den manliga skidåkarens partner och hur bra hen är på att åka skidor. :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
466
Senast: gullviva
·
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
27 28 29
Svar
574
· Visningar
14 971
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
60 889
Senast: Mia_R
·
Svar
2 002
· Visningar
63 110

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp