Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittar på något på tv. Skräp TV. Finns det ens något som heter Sörberga eller är det ett fiktivt namn?
För övrigt lite likt Sölberga som ligger strax söder om Stockholm :p

Edit: SörBÄCKEN hette det visst.
 
Precis avslutat veckans tarantellprat, som vanligt diskuterades det ungefär allt annat.... men typ sex ormar gjorde cameo, samt gudvethurmånga andra insekter och sisådär ett dussin olika inspirerande drinkar. Allt som allt en lyckad lördagkväll. :heart
 
Jag har haft en "event" med jobbet. Vi saknar en hel del chaufforer sa vi har haft ett event dar vi tillbringade 4 timmar med att forsoka fa nya drivers. Det blaste. :cautious: Men jag gillar verkligen tjejerna som hjalper mig. Vi pratade och tjattrade sa nu har jag nastan ont i halsen. Nastan. Sa har kanns det alltid nar jag varit tyst lange (vad sags om storre delen av ett ar?) och plotsligt pratar och skrattar igen.
 
Ska ge hästarna frukost. Vitt på marken....och verkar blåsa massor fortfarande.
Sambon tyckte jag kunde köra en sväng idag på morgonen, men tror jag kommer åka hem och ta en dusch efter fodringen istället.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
60 681
Senast: Mia_R
·
Svar
2 002
· Visningar
63 087
Tjatter Oj, någon i kommunen har vunnit 173 miljoner. Inte dåligt! Undrar just vad man skulle göra med så mycket pengar.
4 5 6
Svar
112
· Visningar
5 720
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 682
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp