Vad gör vi? Del CXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har varit en bra dag :). Förutom blåbärsplock och peppar peppar verkar jag sluppit fästingar idag! Så blev det en sväng till Smultronstället med mamma, brorsan med familj och yngsta moster med familj, mycket trevligt och gott :). Testade en av deras nyheter i år med blåbär-svartvinbärsglass (aldrig testat innan) med vit chokladsås, grädde och rosa choklad :love:, men lite väl sött kanske. Sen direkt till stallet och red en kortare sväng i skritt och lite galopp; min härliga häst låg på hårt på bettet så det var mycket häst i händerna idag, tror vi njöt ikapp :love: . Nu fattas bara älsklingen här hemma men han är ju kvar på västkusten så ska bara säga natti så behöver jag sova; har satt klockan tidigt imorgon bitti.
 
Ska tillbaka och vara kattvakt några dagar till hos syster. Hon har Discovery+ så jag kan kolla i lugn och ro och se om jag tycker det är värt att betala för det resten av OS.

Vet inte vad Megara tycker om det, mtp att hon har fått däng på huvudet av Bosse 🤬 men jag får ha henne instängd så gott det går. Funderar på hur jag ska transportera min enorma sallad dit bäst i hettan utan att den blir dålig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 207
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 917
Senast: lilstar
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 911
  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
77 587
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp