Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hittade en rimlig brosch!

A076DF2A-A2CB-45E1-A7BF-9F20476A9A9F.jpeg
 
Sambon har tagit hand om lille valp idag. Nu har även han blivit lite risig. Så han däckade.
Jag lyckades ta mig ner till köket trots galen yrsel. Pulsen blev skyhög och det susade i öronen. Så glad att jag köpte fil igår. Det är typ allt jag orkar äta. Vilket jäkla vrak jag blev! O_o
Och så glad att han såg till valp!❤️
 
Trulen fått tillbaka sin sko, förstår att han varit gnällig över sin hov hela tån var invikt under hoven hur han nu lyckats med de 😬😫 Men nu är hoven fixad och skon tillbaka och nöjd Trulis ❣️

Handlat med, ekade rätt bra i alla skåp 🤨 Men då blev ju de mesta uppätet också 😂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 327
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 980
Senast: lilstar
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
23 015
  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
77 727
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp