Vad gör vi? Del CXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har bokat in en till arbetsintervju nu. Känns bra om man bortser från ångesten övar att jag inte vet om jag klarar av att jobba nu. Kaos.
Om du tänker att en intervju inte per automatik leder till jobb, känns det bättre då? Jag brukar tänka att även OM man söker och OM man får komma på intervju, så går det att säga nej fram till dess att man skrivit på papper om anställning. Det kanske inte är säkert att de vill ha dig heller, men du kan alltid gå dit, kolla hur det verkar och sedan ta ett beslut :)
 
Okej, vem måste jag ligga med för att komma över en Dr Pepper cherry chocolate?
 

Bifogade filer

  • 19AF2D06-E41C-46CB-BCF4-1D303FD5ACC4.jpeg
    19AF2D06-E41C-46CB-BCF4-1D303FD5ACC4.jpeg
    18,2 KB · Visningar: 7
Inte samma dokumentär.

Nu vet jag inte om det ar den documentaren du letar efter @LadyCovergirl ... men da jag misstanker att din Engelska ar ganska bra finns det (utan text eller Svensk Narrator) pa Netflix Chernobyl Aftermath ... vilket jag misstanker ar samma?
Ratta mig garna om jag har fel. :p
 
Om du tänker att en intervju inte per automatik leder till jobb, känns det bättre då? Jag brukar tänka att även OM man söker och OM man får komma på intervju, så går det att säga nej fram till dess att man skrivit på papper om anställning. Det kanske inte är säkert att de vill ha dig heller, men du kan alltid gå dit, kolla hur det verkar och sedan ta ett beslut :)
Försöker tänka så. Men samtidigt har jag aldrig varit på intervju utan att fått jobbet, så är förberedd på det.
Dock känner jag att jag behöver vara kräsen och att det ska kännas helt rätt för att det ska fungera.
 
Sambon har varit gullig och tagit hand om valp idag. Problemet är bara att hon skiter fullständigt i när han vill att de ska gå in/han ska ta upp henne. Hon fräser iväg och håller någon meters avstånd tills hon tycker de lekt färdigt. 😂
Nu hörde jag att han tagit med sig pipleksak för att få henne att komma nära. 😂
1-kilosmonstret kan själv! 🐶🏎
Vi ska ha lite skola i det där när jag blir frisk. 🙄😅
 
Kommit så långt att jag städat, diskat, moppat, duschat men måste till affären innan jag sticker till Södermalm. Syster ringde och kollade om jag var på väg klockan fyra, de hade stuckit vid tre (em) :rofl: Jag tror nog Bosse överlever ensam till ikväll. Vill åka senare när det är svalare och solen gått ner, och efter att alla handlat klart och det inte är trängsel på ICA.

Vi är helt klart systrar
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 600
Senast: Blyger
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 431
Senast: lilstar
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
23 959
  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
78 493
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp