Vad gör vi? Del CXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om du åkte förbi Fridhemsplan så var du inte särskilt långt ifrån mig ☺️

Var jag nära dig med idag då :rofl: . Var snabbis på Fridhemsplan då sambon behövde guidning (Då jag van med kollektivtrafiken men inte han) dit för en 20min besök på ögonkliniken. 50min resa dit och 50min resa hem för snabb besök 😩
 
hört ngt om en arm nu också. Kaos

Glad att jag slapp hitta det. Som hundägare som är ute längst vattnet hiskeligt tidiga mornar ibland har jag alltid sagt att jag förr eller senare kommer att hitta en död. Sen dess har det ju flutit i land en del här kring holmen, eller dykt upp i buskar. Men jag har lyckligtvis inte blivit den som gjort upptäckterna. Undrar ju vem det är som de funnit denna gång 🕯
 
Hur går det med dieten Törnis. Jo tackar som frågar går kanon

2343A572-5B3C-4322-ACCE-AD9D93030BB2.jpeg
 
Nej dags att sova 😴 De här med att gå upp fyra och äta frukost kvar i fem är inte min grej även om jag somnade om en stund.. Försöker ladda upp för Onsdagens bilresa på 1 och halv timme dit och sedan hem på kvällen.
 
Alltså det är ingen hejd på min totala vrede över allt och alla i dag 🙈
Nu måste dagen vara slut snart så jag kan åka till ridskolan och gömma mig hos hästarna. Innan jag gör mig till fiende med hela arbetsstyrkan :cautious:
Är de manliga kollegor du har så förstår jag dig 😊

Jag brukar varna mina redan första dagen när jag har pms. Chefen brukar säga då ska vi vara snälla nu då
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Mötte en kvinna ute i skogen som frågade om hon fick hälsa på mina hundar och jag svarade absolut men dom är smutsiga och kommer hoppa...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 104
Senast: Stergo
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 596
Senast: BernT
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
472
Senast: IngelaH
·
Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
1 872

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp