Vad gör vi? Del CXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är en geleklump I sängen. Mina kroppsdelar börjar långsamt bli varma och trots att herr häst blev omöjligt stark på slutet är jag nöjd och består av gelé.
Precis vad jag behövde i dag, kul och utmanande häst, ute i paddocken under månsken och stjärnor, med kattugglan som sällskap.
Hoppas att jag är på bättre humör I morgon :o
 
Är så himla trött. Funderar på att ta världens längsta dusch och bara smälta bort en stund.
Chefen kom in i ett av mina rum häromdagen och bara "can we have a chat?" varpå min omedelbara reaktion och svar var "Oh no, whats wrong?!"
"I don't know, you tell me."
Här får jag typ en mindre panikattack och tror att jag glömt dammsuga under presidentens säng!
... och så bara:
"You don't really chat in the mornings.... blablabla, yadayadayada.".
"No, i'm fine. I'll up the beat tomorrow!" ☺️☺️
Men jag gråter ju HELA tiden. GUH! :arghh: Vad gör man? Tar en C-vitamin?
 
Nar jag kommer hem efter sista turen med skolbussen ar jag trott ... och hungrig. Riktigt, riktigt hungrig. Minst 8 ganger om dagen kor jag forbi IHOP (International House Of Pancakes) som serverar frukost hela dagen lang. Varje gang jag aker forbi kanner jag en mycket stark doft av French Toast.😖 och jag blir hungrigare for varje gang. Inte for att french toast ar sa himla gott ... men det LUKTAR gott och far mig att tanka pa mat ... det far mig att tanka pa frukost, "egg benedict" :d eller varfor inte bara enkel agg och bacon frukost :d ... for bacon slar ju ut alla french toast i varlden.
Och jag gillar inte ens IHOP :cautious:
 
Nar jag kommer hem efter sista turen med skolbussen ar jag trott ... och hungrig. Riktigt, riktigt hungrig. Minst 8 ganger om dagen kor jag forbi IHOP (International House Of Pancakes) som serverar frukost hela dagen lang. Varje gang jag aker forbi kanner jag en mycket stark doft av French Toast.😖 och jag blir hungrigare for varje gang. Inte for att french toast ar sa himla gott ... men det LUKTAR gott och far mig att tanka pa mat ... det far mig att tanka pa frukost, "egg benedict" :d eller varfor inte bara enkel agg och bacon frukost :d ... for bacon slar ju ut alla french toast i varlden.
Och jag gillar inte ens IHOP :cautious:
Nu gör du mig sugen, och det finns inga IHOP här och inte har jag någonsin varit på en heller :arghh::cautious:
 
Väntar på bussen till jobbet
Efter jobbet ska jag hämta några Yunnalinus
Söta
 

Bifogade filer

  • Yunnanilus-Cruciatus.jpg
    Yunnanilus-Cruciatus.jpg
    29,7 KB · Visningar: 12
Gäääsp. Sambon har åkt till jobbet, katterna har kommit in. Ganska kyligt ute (6 grader) och knappt 19 inne så har dragit igång en brasa och även dragit igång disk- och tvättmaskin, ska snart äta frukost och dricka kaffe innan jag drar igång dagen :).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Mötte en kvinna ute i skogen som frågade om hon fick hälsa på mina hundar och jag svarade absolut men dom är smutsiga och kommer hoppa...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 108
Senast: Stergo
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 604
Senast: BernT
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
472
Senast: IngelaH
·
Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
1 899

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp