Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jomensåatte... Lunchen är visst färdig...

20210805_121835.jpg
 
Hemma efter att ha hämtat ut paket i tre olika affärer, och lyckades som grädden på moset ta fel buss så jag åkte helt fel och fick gå tillbaka. Just som det blev riktigt varmt och soligt. Min bror kommer upp ikväll för att vara med på min systers bröllop på lördag så behövde köpa lite frukostmat eftersom jag själv aldrig äter frukost + lättdryck.

Ont i armarna och trött. Men förhoppningsvis gör solen att mina tomater mognar innan hösten smäller till. Ska städa lite så det inte ser ut som en hazmat zone när han kommer. Sedan får han hjälpa mig med att dra på överdraget till soffan, bära ner ett bord till källaren och sätta upp en lampa - han är betydligt längre än mig, inte för att det är svårt. :meh:
 
Jag ska till var "Fair" i dag ocksa ... Jag ar redan trott 😴 och jag har just vaknat och ska fortsatta vara pa var fair till och med Lordag. Cirka 10 timmar varje dag. *G A S P" ... men jag ater i alla fall gott. :cautious: :d :D I gar at jag en quesadilla med biff kott, ett stort glas farsk lemonade, en funnel cake, och en stor "curly fries".
I gar var det "nakna" fries, i dag blir det nog "loaded fries" ... men helt klart curly fries. Det kan handa att jag byter ut min favorit "funnel cake till ett "elephant ear" ocksa ... men det blir helt klart endast "fair mat" den har veckan. Jag hoppas ata sa mycket fair mat att jag aldrig vill se det igen.:p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 655
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 049
Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 140
Senast: __sofia__
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag är så fruktansvärt trött precis exakt hela tiden. Jag går runt här hemma och suckar, stånkar och stönar över att jag är så jävla...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 130
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vårföräldrar 2024
  • Gråter du?
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp