Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter hos frissan och relaxar. Är typ 200% lyckligare människa sen jag flyttade hem till stan. No more boende på landet för min del. Tydligen hade jag rätt när jag flyttade därifrån första gången när jag var 19. Eventuellt det enda jag hade koll på så :angel: :D
Tvärtom här :). Skönt att koppla av hos frissan, man känner sig ju alltid som en ny människa efteråt :love:
 
Praise the lord, VI HAR VATTEN!!!!

612EE7B3-F03B-4589-8ACF-474D49C126CF.gif
 
Har varit in till maskinfirman och hämtade den felande delen till åkgräsklipparen så jag ska väl försöka reparera den. Kvinnan som sålde den till mig visade sig vara en gammal bekant från tiden jag hängde med ett gäng westernryttare. Hennes gamla arab var givetvis borta men hon hade köpt sig en quarterhingst som var jättefin :love:
 
Svär ve och förbannelse. Min bror och jag kan inte få upp lampan utan en kort skruvmejsel som jag naturligtvis inte har. 🤬 Hade verkligen sett fram emot att få hjälp med att sätta upp lampan, den har blivit liggande i ett år eftersom jag inte kan sätta upp den själv.

Fattar inte hur de tänker.
 
Sonen har nu fått första sprutan, väldigt lågt tryck på vaccinationen så kompisen som kom strax efter oss för sin andra spruta fick frågan om hon inte hade några tonåringar hemma och när hon sa att hon hade en så tyckte de att hon skulle hämta honom också. :)
 
Sovit skrutt inatt så jag har inte kommit igång med sista målningen än. Kroppen börjar strejka på allvar nu :( (och ja, det är mitt eget fel som gör för mycket, men jag vill ju bli klar!)

Men vi har iallfall perfekt sommarväder med sol, 25 grader varmt och en liten vind :love: alltid något att glädjas åt!
 
Sonen har nu fått första sprutan, väldigt lågt tryck på vaccinationen så kompisen som kom strax efter oss för sin andra spruta fick frågan om hon inte hade några tonåringar hemma och när hon sa att hon hade en så tyckte de att hon skulle hämta honom också. :)
Försöker få äldre barnet att boka tid, men hon är så otroligt rädd för sprutor så än har det inte blivit något. Innan hon fick boka var hon så tvärsäker att hon skulle göra det, nu tvekar hon.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 630
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 991
Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 128
Senast: __sofia__
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag är så fruktansvärt trött precis exakt hela tiden. Jag går runt här hemma och suckar, stånkar och stönar över att jag är så jävla...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 074
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp