Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är lugnt, jag har en plan. Ska råna ICA imorgon. Tänker att jag springer in iförd rånarluva och pistol, tvingar till mig ett flak läskburkar, häller ut all läsk i handfatet på kundtoaletten, pantar alla burkar och sen springer jag till kassan med pantkvittot och ber kassören lösa in det mot pengar.

Ska bara finslipa planen lite under natten.
Tänk om det krävs en femma för att komma in på kundtoaletter :confused:
:D:p
 
Det märks att jag läser en kurs på master-nivå nu, jag har inget liv längre! :D har redan hunnit med två tentor, uppstart på grupparbete och imorgon ska vi till Grönsöö. På fredag ska vi till Stockholm och då ska jag äntligen få träffa en viss Räka också :love:
 
Vaken o kan inte somna. Klockan ringer 06.00...
Somnade kring 00 men vaknade sen vid 03.00 av panik över jobbet. :(

Stort kaos där just nu. Massor att göra som ligger på mitt bord men tiden räcker inte till. Vet inte alls vart den tar vägen om dagarna. Jag är där men ändå sväljs tiden av annat hela tiden, så jag hinner inte med det jag ska. Jag får ingen arbetsro.

Sen är det kaos och massa bråk från olika håll. Ny kollega har börjat och inför nya saker (som hen är anställd för). Tyvärr tas det inte emot bra från andra som bara ska tjafsa emot istället och som inte vill acceptera förändringar. Så energikvävande.

Dags för nytt sovförsök... 😔
Slappna av , jobbets problem stannar på jobbet och de tar man inte med sig hem.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag fryser ständigt och ett vanligt senario är att jag jobbar mig varm/svettig (i kläderna) och går in för att äta. Fryser då nästan...
Svar
3
· Visningar
262
Kropp & Själ Jag har blivit kallad till hälsokontroll. Det står i brevet att man får inte äta 10 timmar före, förstår att det har med värdena att...
2
Svar
20
· Visningar
1 103
Senast: movi
·
Svar
791
· Visningar
41 745
Senast: Avalbane
·
Fritid Tänkte skaffa en sovsäck för hemmabruk i första hand, ifall värmen försvinner. Har aldrig ägt en sovsäck och vet inte vad man ska tänka...
2
Svar
25
· Visningar
763
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp