Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har i min lilla stad koper jag runda kakor siljans knacke :heart pa var "halsokost affar" som bara har agg fran hons som gar fria ... fran var stat, grisar som gar ute, och mest (bara?) ko produkter som gar pa "losdrift" och betar helt fritt.
Fast om de har tillfalligt slut kan man aka in till Portland och kopa fran IKEA :angel:
 
Saaa ... det regnade sist den 28de Maj har i "vara kvarter". Nu sager alla vaderleks tjansterna att det kommer borja regna pa Fredag, natten mot Lordag. Sedan ska det regna fran och till hela Sondagen ocksa innan solen och varmen ar tillbaka med 20*C - 28*C pa dagarna.:love: I january kan ni paminna mig om att jag verkligen tycker regnet behovs nu.:p
Vi har haft vare varningar fran och till hela sommaren, nu har vi "flooding" varning eftersom vi har i dalen har lerjord som ar som cement pa ytan nu ... vattnet rinner bara av direkt om det regnar mycket.
 
Har kommit in efter en riktigt lång skogspromenad med våffla och kisse, helt underbart! Sverigepaket har dessutom anlänt så jag tänker äta hårdbrödmackor till middag! :love1:

Vad mer för gött får du i ett sådant paket, och vad för knäckebröd? Viktiga grejor! :D

Tillägg: såg nu i tidigare inlägg vilket knäcke.
 
Senast ändrad:
:DVaknade av att mina små kissar klampade in i sovrummet och började gorma om att frukosten minsann var sen idag. Bara att masa sig ut i köket och servera damerna deras frukost.

Låter ändå lite mysigt. Själv måste jag sova med sovrummsdörren stäng om jag inte vill bli väckt av 27 kilo labrador som studsar runt på en, huvudet inkluderat. Hon har noll koll på folks integritet. Jaja, jag fattar att jag kunde ha lärt henne det, men hon var så gulligt som valp och sen blev det inte av. Så jag får skylla mig själv. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag fryser ständigt och ett vanligt senario är att jag jobbar mig varm/svettig (i kläderna) och går in för att äta. Fryser då nästan...
Svar
3
· Visningar
296
  • Låst
Juridik & Ekonomi Går det att klara sig på så lite pengar? Hur gör man då? Jag får väl anta att både husdjur och bil går bort då. Och inga glasögon. Men...
34 35 36
Svar
708
· Visningar
31 145
Kropp & Själ Jag har blivit kallad till hälsokontroll. Det står i brevet att man får inte äta 10 timmar före, förstår att det har med värdena att...
2
Svar
20
· Visningar
1 153
Senast: movi
·
Svar
1 195
· Visningar
64 969

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp