Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Andra kollar på Hoppningen och jag ska strax bänka mig framför Derby sändningen från Jägersro 🙈 Två väldigt öppna fält dagen till ära vilket blir spännande. Tuffa fyra åringar som ska slåss om att få skriva in sig i historieböckerna.
 
Min hund

E193D61B-7489-47BB-B310-20A5F4A86057.jpeg
 
Anticimex-teknikerna har varit här!
Så trevliga :)

Hittade bara ett enda litet spår så enligt dem verkar jag ha upptäckt det "i ett väldigt tidigt stadie". Så hoppas det stämmer! Glömde såklart be att få titta på spåret de hittade, men men. Alla möbler är tillbaka på sin plats och jag ska kollapsa på soffan och titta på hoppning :love:

Funderar på om det är rimligt att köpa ett kilo kiselgur på granngården och ha hemma i förebyggande syfte. Typ för begagnade möbler och om man flyttar någon gång 😂

Inga fler måsten idag, underbart!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag fryser ständigt och ett vanligt senario är att jag jobbar mig varm/svettig (i kläderna) och går in för att äta. Fryser då nästan...
Svar
3
· Visningar
268
Kropp & Själ Jag har blivit kallad till hälsokontroll. Det står i brevet att man får inte äta 10 timmar före, förstår att det har med värdena att...
2
Svar
20
· Visningar
1 103
Senast: movi
·
Svar
810
· Visningar
42 898
Senast: Snowball
·
Fritid Tänkte skaffa en sovsäck för hemmabruk i första hand, ifall värmen försvinner. Har aldrig ägt en sovsäck och vet inte vad man ska tänka...
2
Svar
25
· Visningar
763
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp