Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
En ledsen och en glad unge, det är svårt att balansera, den ena gick inte vidare till Sverigefinalen och är jätteledsen för det eftersom han egentligen skjuter bättre än vad han gjorde, den andra är jätteglad eftersom hon gick vidare trots att hon sköt sämre än hon brukar. Denna balans gång!:crazy:
 
Undrar när febern tänker ta slut....
Förutom att jag själv är dålig så har jag fått med mig opererade marsvinet hem, dagen innan jag och mamma kom hem från semestern fick hon infektion i såret. Ska det aldrig ta slut? :(

Imorgon ska jag lämna blodprov för koll av immunförsvaret, som del i barnlöshetsutredningen. Hoppas att det visar nåt så vi har nåt att gå på.
 
Arbetsdag imorgon.
Fem dagar. Sedan ledig i fem.
Tre ljuvliga (om än obetalda) semesterdagar nästa vecka.
Ska kolla om jag kan få tid hos frissan då. Utväxten börjar bli pinsam.

Samma här...Men min utväxt får vara hur pinsam den vill (mitt blonda är på väg fram, sätter jag upp mitt hår ordentligt i en hästsvans är huvet mörkblont och svansen svart...) då jag inte vill färga av den...Håret är slitet och tunt. Beror nog mycket på alla år av stress och till på det ångest. Mitt hår som var så tjockt och fint innan jag började må såhär psykiskt. Jaja.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 561
Senast: manda
·
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
24 25 26
Svar
514
· Visningar
13 810
Senast: Liten
·
Kropp & Själ Jag opererade bort ett diskbråck i ländryggen i januari, och funderar nu över hur jag ska agera i framtiden. Enligt anteckningar från...
Svar
3
· Visningar
300
Senast: __sofia__
·
Samhälle Så var det dags för sommartid i natt. Det har varit en del diskussioner om att slopa sommartid, vad tycker Buke? Själv är jag nog ganska...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
6 077
Senast: Sedna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp