Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har ägnat dagen åt en CR-kurs med Alexanderteknik som tema. Det blev ett ganska långt teoripass och sen ett ridpass på det. Jag fick en nordsvensk travare som jag är bekant med sedan tidigare. Han är jättetrevlig men kan ha lite väl mycket spring i benen. En annan red honom i gruppen innan min grupp och när jag red var han mycket trevlig. Det var lite tal om ett hästbyte till i morgon då kursen fortsätter men nu blev jag sugen på att fortsätta med den här pållen.
 
Jag har storstädat hela huset! Finns inte en fläck kvar :crazy: till och med den stackars hunden åkte in i duschen :angel: så nu är hon ren fast blöt :D
Leif jobbar på med det sista, tvättis lär gå några vändor till. Ryggen har sagt upp sig men hästen väntar på sin runda så bara att köra på :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 557
Senast: manda
·
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
24 25 26
Svar
503
· Visningar
13 368
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag opererade bort ett diskbråck i ländryggen i januari, och funderar nu över hur jag ska agera i framtiden. Enligt anteckningar från...
Svar
3
· Visningar
300
Senast: __sofia__
·
Samhälle Så var det dags för sommartid i natt. Det har varit en del diskussioner om att slopa sommartid, vad tycker Buke? Själv är jag nog ganska...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
6 077
Senast: Sedna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp