Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu då? Del XCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min vän blev lite sur på domaren igår och ägnade sig åt lite wikivandalism :D:D:D
FB_IMG_1529826272532.jpg
 
Jaha då var jag själv hemma igen. Ägnar ensamheten åt att laga eksemtäcken. Igen.
Skaffa aldrig eksemhästar.
 
Har hunnit med att äta två frukostar.... :D Började med rökt lax på rostat bröd och sedan fixade jag amerikanska pannkakor. Efter allt detta kände jag mig tillräckligt styrkt för att gå ut och klippa det där gräset som jag glott på ett tag, samt att starta en laddning tvätt.

Har också hunnit bli attackerad av ett JAS-plan (dvs de äckliga grå trekantiga bromsarna ;) ) så nu sitter jag och kliar på ett jättebett vid nyckelbenet :yuck: ! Mygg tål jag bra numera, men om jag blir biten av en broms brukar det resultera i ett närmare 10 cm diameter rött, varmt och svullet område. Blä...... :wtf:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni några helt vardagliga småsysslor som ni tycker är orimligt jobbiga att utföra? De måste inte ens kännas jobbiga, ni kommer er...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
7 438
Senast: Pinus
·
Samhälle Jag har nog levt under en sten men insåg nyss att min åldersgrupp ska få höjd pensionsålder till 69år… sonens åldersgrupp minst 71år…...
14 15 16
Svar
308
· Visningar
11 158
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Min läkare på företagshälsovården har tabbat sig och skrivit saker i mitt senaste sjukintyg som jag absolut inte vill att min...
Svar
9
· Visningar
985
Senast: cambodia
·
Samhälle Behövde mitt pass idag, ska inte resa men ska förnya bank-id och där godkänns inte körkort som id. Döm till min förvåning när mitt pass...
Svar
11
· Visningar
593
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp