Vad gör vi nu då? Del XCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har skrivit massa saker idag. Märkligt det där, varit trött och less men så bara ploppar rätt formuleringar upp och det är bara att skriva.
Jade jag försökt igår hade det blivit pannkaka av det bara
 
Livet är helt upp och ned, men jag tänker att det ordnade sig förra gången det var kaos också. Det kanske bara tar lite längre tid den här gången?

Just nu försöker jag lära mig franska och dricker kaffe :up:
 
Har panik. Tog fel och trodde midsommarafton var på lördag. Som @tornblomma brukar säga Kaoz. Försöker nu hinna med att göra allt jag planerat att göra imorgon :nailbiting: :arghh: Tacka TGFSM att tvättstugan var ledig tiden innan min så jag kan slänga in allt som behövs. Behöver tvätta täcken, lakan, handdukar, samt då kläder och annat. Samt städa sovrummet som ser ut som en storm har dragit fram. Tack och lov att jag bakade pajen igår så det inte behöver stökas till i köket. Arrrgh!
 
Helt jäkla slut och en halvtimme kvar att jobba vilket just förlängst till minst h *suck*

6% kvar på batteriet på telefonen trots fulladdat, tvingat att gå ut i regnet flera ggr pga av en och samma kund. Krångligare herre får man leta efter jag har verkligen svårt med denna kund. Han började komma in och vela när jag började här för 2 år sen. Trevlig men pratar i det oändliga tog mig 1 ½h att få ut honom ur butiken (många djupa andetag)

Nu hoppas jag resten tittar på fotboll och att hunden fortsätter med att ligga still så jag får undan lite
 
Gårdagens stenskott har spruckit upp mer när bilen stått parkerad idag :rage:
Surt.
Kolla om du har möjlighet att ta självrisken på någon försäkring?

Jag har en OKQ8 backup som tar självrisk för diverse saker runt bilen. Den har bekostat många rutor och annat genom åren. :)
 
Jag avskyr att göra mig piffig när det är varmt :banghead: Jag svettas alldeles för lätt för att det ska gå att göra håret snyggt och ansiktet lite sminkat.
 
Tog längre tid än jag först trodde men nu är bordet slipat iaf! Har inte lackat än för nu fick jag lite beslutsångest om jag verkligen ska lacka det eller kanske ta nån färg istället?
Bordet har fått lite svarta prickar som inte går bort och kanske blir det snyggare att bara täcka träet med tex grå färg då istället :confused:?
 
Jag tror det är dags för mens. Känner mig sjukt labil humörsmässigt. Borde träna hästar men sitter här insoffan med en katt l knät istället.
 
Tar en liten paus i allt flängande. Hittade tack och lov ett till paket med toapapper, kände inte direkt för att springa iväg till affären idag. Fattar inte hur mycket soppor jag och en katt genererar :confused: Jag tror det blir sex eller sju soppåsar allt som allt. Yikes. Måste ner i tvättstugan pronto men orkar inte just nu. Ska gå om tio minuter för att slänga in nya tvättar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni några helt vardagliga småsysslor som ni tycker är orimligt jobbiga att utföra? De måste inte ens kännas jobbiga, ni kommer er...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
7 103
Senast: Pinus
·
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
3 535
Senast: skogaliten
·
Hemmet Ni vet de där de påstår magiskt ska dra åt sig en del av håren om man kör dem tillsammans med tvätten? Finns det verkligen någon sådan...
Svar
9
· Visningar
465
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är...
Svar
16
· Visningar
727
Senast: Caoimhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp