Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu då? Del XCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förra ägaren måste varit virrig då och gett dig fel

Isf var det nog jag som var virrig, eftersom jag testade två nycklar och lämnade tillbaka den ena till fd ägaren. Den som "inte passade" alltså :banghead: Det hade dock varit intressant om jag inte varit fullt så (vin-)dement så att jag med säkerhet kunde avgöra om jag verkligen var inne i förrådet i lördags dvs EFTER nyckelåterlämningen. För isf är det ju ngt fel på nyckeln eller låset :meh:

Fick tag i fd ägaren som sagt och beskrev mitt dilemma. Hon skulle "se om hon hittade nyckeln". En kan ju hoppas att hon inte råkat kasta bort den :nailbiting:
 
Senast ändrad av en moderator:
Isf var det nog jag som var virrig, eftersom jag testade två nycklar och lämnade tillbaka den ena till fd ägaren. Det som "inte passade" alltså :banghead: Det hade dock varit intressant om jag inte varit fullt så (vin-)dement så att jag med säkerhet kunde avgöra om jag verkligen var inne i förrådet i lördags dvs EFTER nyckelåterklämningen. För isf är det ju ngt fel på nyckeln eller låset :meh:
Trist läge :). Mer vin eller mindre är den stora frågan?
 
Isf var det nog jag som var virrig, eftersom jag testade två nycklar och lämnade tillbaka den ena till fd ägaren. Det som "inte passade" alltså :banghead: Det hade dock varit intressant om jag inte varit fullt så (vin-)dement så att jag med säkerhet kunde avgöra om jag verkligen var inne i förrådet i lördags dvs EFTER nyckelåterklämningen. För isf är det ju ngt fel på nyckeln eller låset :meh:
Det löser sig nog på nått sätt :) mycket möjligt att du gav fel nyckel. I värsta fall går det nog att kopiera en ny.Håller med hallonsaften att ragga upp en granne i morgon så du kommer in
 
Det löser sig nog på nått sätt :) mycket möjligt att du gav fel nyckel. I värsta fall går det nog att kopiera en ny.Håller med hallonsaften att ragga upp en granne i morgon så du kommer in

Vet inte vilka i föreningen som har sina förråd bakom just denna dörren. Är en stor förening så det lär vara rätt omöjligt att ta reda på, tänker inte köra dörrknackning i natt liksom :p Det är nog ganska lönlöst att maila styrelsen i helgen, chansen är ändå minimal att de kollar styrelse-mailen midsommarhelgen :p
Var inget superviktigt, bara en Marc Jacobs ryggsäck som jag tänkte packa ner lite grejer i tills imorgon då jag ska iväg och jobba. Får ta en kasse eller ngt, det ordnar sig. Men störande utav helvete är det oavsett :wtf:
 
Isf var det nog jag som var virrig, eftersom jag testade två nycklar och lämnade tillbaka den ena till fd ägaren. Den som "inte passade" alltså :banghead: Det hade dock varit intressant om jag inte varit fullt så (vin-)dement så att jag med säkerhet kunde avgöra om jag verkligen var inne i förrådet i lördags dvs EFTER nyckelåterlämningen. För isf är det ju ngt fel på nyckeln eller låset :meh:

Fick tag i fd ägaren som sagt och beskrev mitt dilemma. Hon skulle "se om hon hittade nyckeln". En kan ju hoppas att hon inte råkat kasta bort den :nailbiting:
Låna nyckel av en granne så länge och så fixar du en ny i veckan. :up:
 
Vi åkte in idag igen med katten då såret började lukta men det verkade okej och såg fint ut sade veterinären, de tog inte betalt för undersökningen och spolningen idag så det var positivt. Stackars kisse verkar iaf någorlunda pigg trots tratt och rör i ryggen.
 
Hittade precis gammal sojafärs i frysen. Inte tillagad, inte öppnad förpackning. Bäst före-datumet var i slutet av förra sommaren :o Men nu till frågan: vågar jag äta den? Är det någon risk att den är dålig, eller är den som värst lite tråkig i smaken? (det sistnämnda borde ju gå att fixa med rätt kryddning...)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni några helt vardagliga småsysslor som ni tycker är orimligt jobbiga att utföra? De måste inte ens kännas jobbiga, ni kommer er...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
7 226
Senast: Pinus
·
Samhälle Jag har nog levt under en sten men insåg nyss att min åldersgrupp ska få höjd pensionsålder till 69år… sonens åldersgrupp minst 71år…...
14 15 16
Svar
308
· Visningar
10 093
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Min läkare på företagshälsovården har tabbat sig och skrivit saker i mitt senaste sjukintyg som jag absolut inte vill att min...
Svar
9
· Visningar
912
Senast: cambodia
·
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
3 718
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp