Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Slut och färdig
Orkar verkligen inte just nu
Kommer sluta inte så bra detta
Känns det så här nästa vecka får jag backa i sjukskrivning igen
 
Jag har sovit gott i natt tills jag vaknade och skulle titta pa klockan sa jag lyfte pa armen :cautious: Nu har jag superont i axeln/nacken :arghh: och jag som har tva dagar kvar att jobba med hundar har innan jag har nagra dagar att kora och ta det lungt innan hundtranar seminariet jag ar pa vag till.
 
Slut och färdig
Orkar verkligen inte just nu
Kommer sluta inte så bra detta
Känns det så här nästa vecka får jag backa i sjukskrivning igen
Det är rimligt att backa. Att tillfriskna tar tid!!!

Men sen kan man ju inte bara vila sig frisk. Man behöver aktivt ägna sig åt saker som rehabiliterar, t.ex. promenader. När jag själv efter 4 månaders sjukskrivning gick upp på 50% så orkade jag inget annat än att jobba och jag blev tvungen att sluta med all rehab som läkaren rekommenderade. Det fanns ingen ork kvar efter jobbet. Jag orkade inte ens laga mat.
 
Det är rimligt att backa. Att tillfriskna tar tid!!!

Men sen kan man ju inte bara vila sig frisk. Man behöver aktivt ägna sig åt saker som rehabiliterar, t.ex. promenader. När jag själv efter 4 månaders sjukskrivning gick upp på 50% så orkade jag inget annat än att jobba och jag blev tvungen att sluta med all rehab som läkaren rekommenderade. Det fanns ingen ork kvar efter jobbet. Jag orkade inte ens laga mat.
Jag måste köpa nya skor att gå i
Sen ska jag försöka promenera
Men just nu sover jag ett par tre timmar efter jobbet.
Tvingar mig sen att var uppe för att somna sen.
Vet inte om jag har ekonomi för skor denna månad dock
Förra månaden var extremt fattig även med mina mått mätt
 
Jag måste köpa nya skor att gå i
Sen ska jag försöka promenera
Men just nu sover jag ett par tre timmar efter jobbet.
Tvingar mig sen att var uppe för att somna sen.
Vet inte om jag har ekonomi för skor denna månad dock
Förra månaden var extremt fattig även med mina mått mätt
Andra alternativ är att cykla eller yoga.
 
Råkade på dessa godingar idag, välkomna hem Astrid och Arnold :love:
Dom ska få flytta till stugan till sommaren...
 

Bifogade filer

  • Flamingos.jpg
    Flamingos.jpg
    187,1 KB · Visningar: 12
Jag måste köpa nya skor att gå i
Sen ska jag försöka promenera
Men just nu sover jag ett par tre timmar efter jobbet.
Tvingar mig sen att var uppe för att somna sen.
Vet inte om jag har ekonomi för skor denna månad dock
Förra månaden var extremt fattig även med mina mått mätt
Jag vet inte hur det är med resten av buke, men iallafall jag har joggingskor som inte är utslitna och bara står i en garderob som jag mer än gärna ger bort till någon som behöver dom mer än mig. :)Storlek och så måste ju såklart passa, men har du strl. 37-38 så hojta till så skickar jag dom till dig :up:
 
Jag vet inte hur det är med resten av buke, men iallafall jag har joggingskor som inte är utslitna och bara står i en garderob som jag mer än gärna ger bort till någon som behöver dom mer än mig. :)Storlek och så måste ju såklart passa, men har du strl. 37-38 så hojta till så skickar jag dom till dig :up:
Tyvär har jag bautafötter och strl 42 (tack pappa för den strl48-49)
 
Älskar när det kommer in osäkra kunder och bara "åh jag vet inte jag är helt lost.... du kanske kan hjälpa mig"... och behöver akuta stylingtips. Även kul med denna person som verkligen vågade gå helt utanför boxen. OCH blev jätteglad och suuuupernöjd!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
61 231
Senast: Mia_R
·
Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
1 870
Senast: kamomillo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 340
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 655
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp