Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.

athena_arabians

Trådstartare
Jag sitter som vanligt och jobbar.

_20240216_003856.JPG


Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
 
Läser om hur sociala medier medier inte längre är sociala medier utan olika former av försäljningskanaler, och användarna börjar dra sig ur dem. Många undrar om det överhuvudtaget finns något socialt media kvar, så som ursprungstanken var. Trenden i år verkar gå mot mindre, autentiska sociala nätverk. Min enda tanke kring detta är - Buke är trendigt! 🎊 😆

Plötsligt händer det! :rofl:
 
Tittar ut på detstilla strilande regnet. Det har regnat hela nattenoch kommer att fortsätta till ikväll.

Hunden var oerhört skeptsk till att gå ut, trots regntäcke. Jag traskade trunt med honom och inget hände.
Så som sista åtgärd gick vi in under tak i vedskjulet. Där kunde han tänka sig att lyfta på benet.
 
Sjukt nog så var jag nere i arkivet och hittade ett elevprojekt om min födelsestad daterat till 72. Öppnade pga nyfiken i en strut och möts av en bild av hamnen. Tittar närmare och där ligger hon, världens mest underbara båt. Båten jag växte upp med och som jag somnade uppe i fören på som barn en miljard gånger, men hur mycket sjö det än gick tappade hon mig aldrig.
Jag lovar att den båten hade en själ :love:

Sedan bläddrar jag vidare och hittar bilder på var farfar jobbade och en lägenhet som ser ungefär likadan som den farfar bodde i när han var 16... Måste ta upp den här och scanna några av bilderna. Farfar kommer bli jätteglad :)
 
Jag funderar på vart hundmaten jag beställde från vetzoo har tagit vägen. Beställde och lite tuggben och dom finns i Klarna och beställningen är skickad men den frusna hundmaten finns varken i Klarna eller Postnord men jag har inte fått något mail om att jag inte kommer få den.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 254
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag har alltid kunnat sova lite mindre 6-7 h och funkat hyfsat med det. Nu har jag haft en sjukdom och behandling som lett till en annan...
Svar
16
· Visningar
660
Kropp & Själ Jag har ett helsike att vakna på morgonen och starta dagen. Jag ställer larmet på mobilen för att vakna, men det funkar inte. På...
21 22 23
Svar
444
· Visningar
19 785
Senast: bettysmatte
·
Tjatter Oj, någon i kommunen har vunnit 173 miljoner. Inte dåligt! Undrar just vad man skulle göra med så mycket pengar.
4 5 6
Svar
112
· Visningar
5 687
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp