Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Någon mer som blivit utkastad ifrån Facebook + messenger? Instagram verkar inte kunna uppdatera sitt flöde heller. Sambon hade samma problem så tänker att sidorna ligger nere kanske. Man inser i alla fall att man måste ha telefonnummer till folk. :nailbiting:

Jag också! De påstod att jag har fel lösenord! Ändrade lösenordet men påstår det att det fortfarande är fel!
 
Någon mer som blivit utkastad ifrån Facebook + messenger? Instagram verkar inte kunna uppdatera sitt flöde heller. Sambon hade samma problem så tänker att sidorna ligger nere kanske. Man inser i alla fall att man måste ha telefonnummer till folk. :nailbiting:
Japp,vilket fick mig att hysteriskt börja leta efter lösenord när den sa att det var fel
 
Jag kommer ALDRIG ihåg var bilen är på stormarknadsparkering, eller valfri annan parkering för den delen. Finns det mer än 5 rader att välja på kan man räkna med att jag virrar runt som en yr höna tills jag gått förbi samtliga rader minst tre gånger. DÅ ungefär brukar jag hitta biljäveln (oftast i en helt annan ände av parkeringen än jag trodde att den stod i). Det bästa är att jag alltid försöker göra det lite sådär lagom casual, så att omvärlden inte ska tro att jag är den där personen som tappar bort sin egen bil på en sketen parkeringsplats. För det är jag ju inte! Jag bara, eh, ser till att få lite extra motion när jag ändå är där :angel:
Du får fixa en gps-spårare till bilen. :p
 
Be hen att läsa din journal ordentligt? Där borde nästan allt redan. Enda problemet är väl om du fått fel behandling och diagnoser.
De brukar säga "jag vill höra från dig". :meh:
Antagligen vill de även att man berättar själv för att de ska se att man inte är förvirrad.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 251
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag har alltid kunnat sova lite mindre 6-7 h och funkat hyfsat med det. Nu har jag haft en sjukdom och behandling som lett till en annan...
Svar
16
· Visningar
660
Kropp & Själ Jag har ett helsike att vakna på morgonen och starta dagen. Jag ställer larmet på mobilen för att vakna, men det funkar inte. På...
21 22 23
Svar
444
· Visningar
19 781
Senast: bettysmatte
·
Tjatter Oj, någon i kommunen har vunnit 173 miljoner. Inte dåligt! Undrar just vad man skulle göra med så mycket pengar.
4 5 6
Svar
112
· Visningar
5 684
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp