Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och gör ett personlighetstest när den här frågan dök upp...

9042E3D9-44D9-4CEB-8A6B-CE5AF80F9751.jpeg


Jag är ju inte hemma lika mycket som jag är på jobbet, om man räknar vaken tid. Förvisso organiserat kaos hemma men ändå. Så att eeeh... 🙄😅
 
Jag har vinglat ur sangen och sitter med dagen's forsta kopp kaffee. :cautious: Luft kvaliteten har stigit sa den inte raknas som "hazardous" langre och det blir en fin dag igen. :) I dag ska jag ut med nagra stycken till en skog med manga ridvagar och rida. Min hast har inte varit ute pa trail riding aventyr pa flera ar, sa det ska bli kul ... han brukde alska att ge sig ut i skogen.
 
Kom hem från jobbet vid 13, slocknade på sängen det första jag gjorde och ska snart iväg för att jobba 16 till 21.30 igen. Förhoppningsvis utan övertid den här gången. Hatar delade turer
 
Jag lyckades ta mig igenom personlighetstestet och resultatet förvånade mig lite, hade inte riktigt förväntat mig så stor skillnad, men samtidigt är det ett kvitto på min personliga utveckling under två år och det känns riktigt bra.
1f44a.png
1f601.png


ptest2016och2018.jpg
 
Har landat hemma hos min bror en sväng efter vallåkraträffen. den var verkligen liten i år och lite bilar
 
Har mest slöat idag. Förutom att packa medicinlådan.
Läst lite böcker, kollat på dumburken.
Nu äter jag middag - en färdig pizza blev det.
Sedan lite mer slösurfing innan det är dags för att duscha, natta fiskar, kvällsfika och dumburken.
Jobbardag i morgon igen
 
Jag känner mig irriterad för jag har inte fått något gjort idag. Och så känner jag mig ensam. Och så har morsan skickat brev igen. Det kom redan för flera dagar sen. Det stör mig att hon är som hon är och inte fattar något.
 
Kollar Netflix och jobbar. Måste färdigställa informations- och sälj-material på engelska för de andra länderna än Sverige. Inte det mest spännande jobbet direkt.
Hästskrället har tappat sko efter sko sen vi flyttat hit och bytt hovis. Så nu har jag bokat in annan hovis och hoppas det är räddningen. Han har inte tappat så här mycket skor under 8 år som nu sista 1,5 månad. Jag vill igång med träningen av oss! Vi är som två sälar nu i hull.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 426
Kropp & Själ Är permanent sjukskriven på 75% sedan många år tillbaka pga fibromyalgi. Jobbar 25% men jag mår verkligen inte bra. Tröttare än...
Svar
8
· Visningar
1 492
Senast: Angel
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 608
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
778

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp