Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
HAHAHAHAH jag döööör!
FB_IMG_1534709472463.jpg
 
Jag ar helt slut ... jag var ute och red den lille "marodoren" pa stigar i skogen i dag. En helt underbar dag ... men oj sa trott man blir utav att ha roligt.
ears.jpg


Utsikten sag battre ut pa riktigt, jag kunde se nastan hela vagen ner i dalen ... Den lille vill ju vara FORST, och det gar inte sa bra med de har hastarna som ocksa vill vara forst och ar lite svarare att halla tillbaka, sa det blev mycket fa bilder under vagen da jag behovde ha bada handerna och viss focus till hasten :cautious:
 
Dricker kaffe med morgonchockad kropp. Men kom upp, gick min halvmil med hunden och sminkade mig så jag ser hyfsat levande ut. Men ja, det känns att det var ett tag sen jobb. Är dock pepp på att skvallra det senaste med kollegorna och snattra med arbetssökande :D
 
Datorn på jobbet har krånglat men nu är den äntligen igång och jag är någorlunda ikapp.

Ska boka en transport - men har ingen lust

Har en hund som bara för att kollegan är tillbaks från semestern är sjövild och bara vill busa

Fick en fix ide om att köpa medlemskort till stc.... Gjorde förra hösten också och tänkte att jag kunde ta 1-2 pass i veckan på mornarna. Nu föll den idén eftersom hunden är med på kontoret och vart gör jag då av henne?

Tja vad kan man säga... Hjärnan min motarbetar mig hela tiden
 
Tidig tid på sjukan för provtagning såklart och givetvis blev jag stucken i båda armarna för
sköterskan hittade inte venen i den första. (ingen skugga över henne, en "gammal" lekkamrat till mig som jag känt sen lekskolan sisådär en 55+ år sen)
Troligen beroende på att dom stuckit mig för mycket i samma arm. Jaja avklarat i alla fall och eftersom det regnar blir det en dag med Netflix :D
 
Klockan ar 5:56 am. Jag ar inte bara vaken och dricker kaffe ... jag ar pakladd och klar att satta igang dagen 6am. :cautious: :meh:
Jag ska ut och spara med en kompis igen. Gaaahhh vad man ger sig in pa.:crazy:
 
Ska på synundersökning om en liten stund..
Min chef tyckte jag skulle ta en semesterdag och åka till Malmö. Hon förstod mitt behov av impulsköp :angel: Vi har det rätt lugnt nu så det passar bra. Får nog bli så
 
Måste snart lämna soffan för inköp av vin och toapapper. Två jämnbördigt viktiga varor i ett hushåll :p
Har ett ganska välfyllt vinställ men behöver fulvin i stil med "sitta själv i soffan och glo på netflix med ett glas".
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 458
Kropp & Själ Är permanent sjukskriven på 75% sedan många år tillbaka pga fibromyalgi. Jobbar 25% men jag mår verkligen inte bra. Tröttare än...
Svar
8
· Visningar
1 505
Senast: Angel
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 700
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
795

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Osäker Ponny
  • Häst
  • Överproduktion av hud?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp