Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick akut åka och handla träskruvar, hann precis innan affären stängde 🐸
Sen passade jag på att köpa mjöl som det var erbjudande på.
Jag vill basta idag men frågan är om jag hinner klockan är snart åtta redan :crazy:
Har precis ätit kyckling och klyftpotatis som jag satte i ugnen innan, sån himla lyx att komma hem till färdig mat!

Fattar inte vad dagen tog vägen. Kallt, mörkt och ruggigt.
 
När man letat i alla jävla mailar, messenger, sms etc upprepat som en jävla dåre i en halvtimme efter något man veeet att man läst och behöver ha nuuu.. Och inser att man bara hade en utskrift av det. Den låg bredvid mig.. Feberhjärna vik hädan!
 
Är det inte tre månaders karantän efter man varit utanför tullarna?

Alltså förvirringen är total. Har lämnat Jakan, åkt buss och är nu... ja det är lite oklart. Ska nu ta mig hem. Träffade en trevlig tjej som tyckte att jag skulle åka till Akalla och byta till tuben. Jag tänker att Akalla är livsfarligt och att jag troligen kommer bli skjuten. Vilket jag SÅKLART inte kommer bli men är fett icke rationell. Var liksom ute till 05 på Stureplan och släntrade hem imorse i ett högst oklart tillstånd .. just sayin
 
Alltså för förvirringen är total. Har lämnat Jakan, åkt buss och är nu... ja det är lite oklart. Ska nu ta mig hem. Träffade en trevlig tjej som tyckte att jag skulle åka till Akalla och byta till tuben. Jag tänker att Akalla är livsfarligt och att jag troligen kommer bli skjuten. Vilket jag SÅKLART inte kommer bli men är fett icke rationell. Var liksom ute till 05 på Stureplan och släntrade hem imorse i ett högst oklart tillstånd .. just sayin
Plötsligt händer det, vaknar upp i jakan för att man svängde in på fel tvärgata vid Stureplan.
 
@Lillgrådis chevre- och rödbetspaj fortsätter sitt succétåg.

En arbetskamrat fick receptet och har redan gjort två.
Grannen gjorde en och den blev uppäten i ett nafs. Hon har det lite kämpigt med 5 afghanska pojkar i hushållet. De jublar inte alltid åt svensk mat :D.
Nu är hon både jägare, potatisodlare och har kockar i flera generationer i släkten så matlagning är ingen big deal. Men ibland är det lite trixigt.

( https://www.mytaste.se/recept/rödbets-och-chèvrepaj-med-quinoabotten-704954666 )
 
Däckat i fåtöljen med ett glas rött, because I'm worth it :p

Gjort en heroisk insats idag, i mitt "svarta hål" aka skrubben under trappen :crazy: Fattar ni hur mycket det ryms i ett svart hål??? :meh: Jag har skådat oändligheten :angel:
Stackars junior fick äta rester till söndagsmiddag och maken fick rota på egen hand i frysen när han kom hem efter jakt ;) Men jag hade gett mig 17 på att bli klar idag!!
Och nu är skrubben totalförvandlad till Smart Förvaring och Skafferi :banana::banana: Jag känner mig onödigt nöjd :D
 
Är svinnöjd med håret! Blev ju "castad" häromdagen för att gå en hårvisning imorgon. Nu är håret fixat och det blev väl typ som det såg innan men liksom proffsigt haha. Jättekul att jag fick fortsätta vara rosa men de har verkligen fått till en perfekt "fade" från bottenfärg och utåt. Samt att det är jämt och fint och snyggt nyanserat!
Nackdelen är att det börjar gå upp för mig att jag ska gå på en catwalk imorgon. Kaoset. Fördelen är dock att jag bara behöver bli sminkad och var den enda som slapp stylisten! ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
600
Senast: gullviva
·
Svar
1 456
· Visningar
78 566
Senast: Bufera
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
2 3
Svar
45
· Visningar
879

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Hiss och diss del 5
  • När ska man byta bil?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Färsk/frystorkat foder
  • Valp 8 månader
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp