Vad gör vi, nu kör vi! Del XLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äter ostmacka. Slötittar på Elementary på netflix. Försöker göra en snabbplanering av dagen.
 
Har sovit men inte speciellt vettigt med tanke på drömmarna... :meh:
Nu har jag istället stekt 6 ägg och ska göra matsäck av dem inför en dag vid Tämnaren. Måste bara lyckas väcka barnet också. :cautious:
 
Äter frukost och ska åka ut till den jättesjuka Slyngelhästen :( Förkylning utan feber gick efter 1,5 vecka över i 40 graders feber trots metacam och nu massiv pc och sulfa behandling och nya provtagningar :cry::crazy: (besparar er detaljerna). Tack och lov äter och dricker han ordentligt, men har ändå rasat i vikt igen, han hade inte hunnit gå upp det han rasade pga kvarkan så han ser INTE rolig ut. Stackars lille killen.
 
Jag sitter på ridskolan och har precis fått i mig frukost och kaffe. Min ridtid är inte förrän om en och en halv timme så jag kan slöa en stund till. Under natten fick jag något lock för ena örat. Det har släppt nu men jag känner mig lite förkyld. Det är lite ovanligt eftersom jag typ aldrig är sjuk.
 
Äter frukost och ska åka ut till den jättesjuka Slyngelhästen :( Förkylning utan feber gick efter 1,5 vecka över i 40 graders feber trots metacam och nu massiv pc och sulfa behandling och nya provtagningar :cry::crazy: (besparar er detaljerna). Tack och lov äter och dricker han ordentligt, men har ändå rasat i vikt igen, han hade inte hunnit gå upp det han rasade pga kvarkan så han ser INTE rolig ut. Stackars lille killen.
Men lilla plutt! Håller tummarna för att han kryar på sig snart!
 
Planterar om växter, planterar lite nya fröer och tar lite sticklingar på mina hatade pelargoner.
Vette tusan hur allt ska få plats inomhus bara. Knappt hälften av fröerna är planterade och det är redan fullt i varenda fönster.
 
Dricker te med enorma mängder honung i och känner mig fortfarande döende. Men eftersom jag överlevde natten är jag bevisligen kvinna och det känns ju bra ;)
Jag måste ha legat konstigt för jag har svinont i ryggen. Regnet vräker ner vilket känns helt korrekt med tanke på mitt humör.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Behöver alla tips, trix och kunskap ni har ang travhästar. Hur får jag den att jogga lugnt, hur gör jag/vad gör jag fel om hästen går...
Svar
0
· Visningar
173
Senast: Mrs Chippy
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 794
Senast: manda
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
60 769
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
62 236

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp