Bukefalos 28 år!

Vad gör vi, nu kör vi! Del XLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.

Men nu glömde du klistra in den i rätt "ruta". Prova igen! Klocka på ikonen bredvid smileyn och klistra in länken :)
bild_zpsb7k5aprl.png
 
Ligger på golvet och försöker räta ut ryggen lite. Jag har sen imorse haft ont i revbenen på vänster sida :confused: förutom vin vanliga rygg som gör lite mer ont än vad den brukar... Vet inte om det blev nått jox igår när jag gjorde en "graciös" landning på knäna på parkeringen som är rena skridskobanan :meh: kände inget då men kanske blev nått. Måste ringa kiropraktorn :banghead:
Annars lugnt på jobbet. Ingen lördagsfeeling här inte.
 
Regnar, sambon snarkar, V har bytt sida i magen och jag har typ ont i bihålorna på höger sida.

Spännande :meh:

Men nästan 4h sömn på raken.

Ska se om jag kan sova några till...
 
Jag har fortfarande inte sovit en blund, inte riktigt hållbart :banghead:
Dock varit smakråd och minne (hur tänkte man där?) till väns möbelinköp.
Ska ta en stund och prata och argumentera om lite för- nackdelar och se hur det kan bli i slutändan.
Bolla tankar kan man ju alltid.
 
Sitter och funderar på hur jag ska kunna få den här dagen att bli bra. Just nu känns det svårt, men det blir nog bättre bara jag fått mitt te, börjat vakna lite och så kanske solen visar sig någon gång...
 
Faktiskt sovit i natt! :up: En aning trött efter gårdagen och idag väntar en ännu längre dag, men vi blir nog mer folk så jag kanske kan sitta en stund. Jag hade en som skulle hjälpa mig idag, noll eget initiativ, om man står i en kiosk med en liten kyl och folk köper en läsk, tänker man inte då på att man ska fylla på med ny läsk? Varje gång jag kom till kiosken så fick jag fylla på läsk, sätta på nytt kaffe, fylla på fikabröd osv. :banghead: Sen möte jag personen i toadörren, kommer in på toa och det ligger papper på golvet och runt handfatet. Varför plockar man inte upp sånt? Så det var jag som fick städa upp där också. :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Behöver alla tips, trix och kunskap ni har ang travhästar. Hur får jag den att jogga lugnt, hur gör jag/vad gör jag fel om hästen går...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: Mrs Chippy
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 757
Senast: manda
·
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 024
· Visningar
59 810
Senast: Asko
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 617

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra
  • Guldhamster ungar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp