Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på alla hjärtans dag present till sambon, vill ge någonting men vet inte vad.
Är fattig som en kyrkråtta den här månaden dessutom. Har redan fått en fin present av honom så vill ge något tillbaka.
 
Funderar på alla hjärtans dag present till sambon, vill ge någonting men vet inte vad.
Är fattig som en kyrkråtta den här månaden dessutom. Har redan fått en fin present av honom så vill ge något tillbaka.
Det behöver ju kanske inte vara en dyr pryl? Det kan kanske vara en idé att laga någon god mat (eller baka något) som han tycker riktigt mycket om? Då behöver det ju inte bli superdyrt, men borde vara väldigt uppskattat ändå :) !
 
Det behöver ju kanske inte vara en dyr pryl? Det kan kanske vara en idé att laga någon god mat (eller baka något) som han tycker riktigt mycket om? Då behöver det ju inte bli superdyrt, men borde vara väldigt uppskattat ändå :) !
Det är sant, han uppskattar vad det än är kan tilläggas.
 
Fryyyyser trots att dagens planerade ridpass i paddock i snöstormen blev utbytt mot en skogstur barbacka på varm mysig häst :heart

Nu undrar jag lite om det inte vore okej att låta hästen stå kvar inne för att slippa gå ned till hagen med honom :cautious:
 
Funderar på alla hjärtans dag present till sambon, vill ge någonting men vet inte vad.
Är fattig som en kyrkråtta den här månaden dessutom. Har redan fått en fin present av honom så vill ge något tillbaka.

Tack för påminnelsen. Har inte ens tänkt på det.... svårt. Måste också komma på nåt billigt till sambon...
 
Funderar på alla hjärtans dag present till sambon, vill ge någonting men vet inte vad.
Är fattig som en kyrkråtta den här månaden dessutom. Har redan fått en fin present av honom så vill ge något tillbaka.

Glad att vi inte orkar med att fira sådant! Men vill man ge något kanske ett hemmagjort presentkort på massage av honom vore något att köra på? Eller att du lagar tre av hans favoriträtter eller liknande?
 
Jobbat
Fy fan vad det var skitigt i entrén på Willys. Både igår och idag.
Hämtat paket på turken.
Ska ge firrarna lite Räkmix. Sedan vila lite
 
Jag har varit ute och galopperat i snön. Kul när ponny bjuder framåt själv.

Sen har jag fått en prognos på vad min trasiga tand kommer att kosta att laga. Det lär gå på minst 10000. Klarar jag mig med det så har jag tur.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Lååångt! Fy vilken dag.. Har haft veterinärmaraton idag. Började dagen kl 09 på Ultuna, för att kolla upp Viktors kli igen...
2
Svar
35
· Visningar
6 135
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Skäller på andra hundar
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp