Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ska aldrig mer äta segt godis. :meh:

Och så funderar jag på hur sjutton de ska kunna laga den där tanden. Typ allt ner till roten är borta utom en kant på utsidan.
Det kan nog gå. Min tandläkare har skruvat fast någon slags form (känns det som i alla fall) runt tanden och sedan lyckats mer mindre tillverka en ny tand.

Jag tror inte att det spelar så stor roll vad du tuggar på. Börjar tänderna bli sköra så går de helt enkelt sönder i vilket fall som helst.
 
Det kan nog gå. Min tandläkare har skruvat fast någon slags form (känns det som i alla fall) runt tanden och sedan lyckats mer mindre tillverka en ny tand.

Jag tror inte att det spelar så stor roll vad du tuggar på. Börjar tänderna bli sköra så går de helt enkelt sönder i vilket fall som helst.
Ja, jag har fått tänder lagade så förr, men det finns knappt något kvar att sätta någon form mot. Så jag vet inte hur de ska göra i det här läget.

Men jag ska fråga en tandsköterska jag känner hur de brukar göra i såna här fall.
 
Regn regn regn.... en familj på 5 är inbokade att rida nu på morgonen... tror ni dom avbokar?

Ska nog skicka ett mess till chefen om 10 min och fråga... kanske får jag en ledig morgon i så fall. Supernajs mysväder!
 
Varför somnar jag enkelt i soffan när tv-n är på när jag blir klarvaken när jag lägger mig i sängen?
 
Regn regn regn.... en familj på 5 är inbokade att rida nu på morgonen... tror ni dom avbokar?

Ska nog skicka ett mess till chefen om 10 min och fråga... kanske får jag en ledig morgon i så fall. Supernajs mysväder!
Du verkar ha ett så roligt jobb, låter väl inte jättenajs med just ridtur i regn men bortsett från det så låter det hur roligt som helst.
 
Du verkar ha ett så roligt jobb, låter väl inte jättenajs med just ridtur i regn men bortsett från det så låter det hur roligt som helst.

Det är superroligt när man har ett superbra team, som vi har nu :)

Pissregn är dock mindre kul men med bra kollegor samt såå coola hästar (utan att vara "ridskole-döda") gör allt enklare :)

(Fotot inte från idag dock haha)

FB_IMG_1453028960964.jpg
 
Alltså när man vaknar så bakis så det känns som att huvudet ska trilla av och man typ känner sig mumifierad av uttorkning och inte har någon vattenflaska på hotellrummet och tror man måste gå ut och handla, och sen hittar ett kylskåp med ALLT. Iskallt vatten, juicer, choklad, chips..

Dröm, tjejer. Dröm. Bättre än sex.
 
Lugn morgon och ganska fint väder ute. Minus sju grader just nu.
Red ut med två andra och fikade sedan efter det, kaffe och sockerkaka.
Ska ta och tvätta lite och fixa här hemma nu.
 
Efter att ha kört en runda till mataffären så tycker jag att det räcker med körning idag. Snöigt, halt och till stor del oplogat..... Så det får bli en "innesittardag", vilket jag egentligen inte har det minsta emot..... :D

Har lagt beställning på "ädelstenar" till en tårta, och jäklar vilken dyr hobby jag har...... :eek: Men nu är tanken att denna tårta ska tävla i Cake it Away 2019, så jag måste kosta på den lite extra..... :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Lååångt! Fy vilken dag.. Har haft veterinärmaraton idag. Började dagen kl 09 på Ultuna, för att kolla upp Viktors kli igen...
2
Svar
35
· Visningar
6 069
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp