Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har just blivit tvingad att behandla sambon. Haaatar det! Tycker det är sjukt läskigtiom att jag.. ja.. Inte är kiropraktor eller ens annan behandlare. Jag får handsvett och pulsen dubblas typ. Men det blir mindre läskigt iaf varje gång. :laugh:
Han har varit lärare på kirohögskolan. Så han kan ju lära ut det. Men de får ju lite mer tid att bli varma i kläderna där än mina snabbinstruktioner till en utan någon tidigare kunskap. Usch!
 
Här har det regnat i över 48h nu. Vräker fortf ner och lär fortsätta under hela dagen... både sambon och jag har fått ledigt från jobben :)

Screenshot_20190128-093026_Chrome.jpg
 
Jag är huuuuuungrig. Men experiment med ris (ok lite soja) tidigare gick inte fantastiskt. :meh: har inte tagit insulin på ett bra tag nu, just nu håller sig allt i skinnet, men känner mig sådär ickigt darrig.
 
Jag har vaknat för tidigt och har inte kunnat somna om. Och igår hade jag svårt att sova. Det är nog nerverna som spökar inför dagens psykologbesök.
 
Drömde verkligt konstigt inatt. att jag vaknade på sjukhus och inte visste var jag var. Och att jag hade panik eftersom jag ska på intervju på förmiddagen.

Irrade runt i korridorerna innan jag kunde få tag i någon som ville prata med mig. De log lite snett och sa att det nog blivit lite mycket vin. Jag var på sjukhuset i residensstaden för någon hade hittat mig naken i snön ute på vägen och stupfull. :rofl: :rofl: :rofl:
Hade rejäla bekymmer att få låna några sjukhuskläder så jag skulle kunna ta taxi till tåget och hem Men jag kunde ju inte betala för jag var ju naken när jag plockades upp så jag hade varken telefon eller plånbok.

Jösses - varifrån kommer alla udda drömmar?? :D
Nog för att jag drömmer konstigt ibland men full? Det har jag inte varit i modern tid. :rofl:
 
På jobb och håller ett vaksamt öga på min bil. Har 4st sadlar i den så gu nåde om någon går nära!

Ser dock inte fram emot att lasta häst och åka i detta väder. E20 är inte rolig. Hoppas det blir bättre i eftermiddag.
 
Miserabla skitväder. Skolbussen hade glidit in i vår golf hemma, när vi nu äntligen hade någon som skulle komma och kolla på den på fredag :mad:
:turd:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Lååångt! Fy vilken dag.. Har haft veterinärmaraton idag. Började dagen kl 09 på Ultuna, för att kolla upp Viktors kli igen...
2
Svar
35
· Visningar
6 203
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tråden för spår
  • Valp 2024
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp