Vad göra med Valios Cream Cheese Paprika-Chili?

Scata

Trådstartare
Tänkte avnjuta den på salta kex, kan meddela att det smakar :yuck:.
Har ätit 2 kex och det blev inget bättre :meh:.

Vad gör jag med denna förpackning nu? Jag vägrar att slänga mat :o...
 
Man måste ju kunna ha den i mat? Använder ofta överbliven ost, både färskost och annan, i olika rätter. Olika typer av pastasåser t.ex. lägg i den ganska sent bara och låt den värmas upp försiktigt, kan hända att det klumpar sig annars.
 
Funderar om jag ska bre ut den i en köttfärsgratäng :idea: då kommer jag ju att krydda både med peppar och vitlök + chili mm... om jag har tur så döljs den "konstiga" smaken av alla andra mustiga smaker och den bara bidrar till extra fluff :d.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i halsen sen mitten av april, jag har varit på vårdcentralen ett antal gånger och igår fick jag komma till...
2
Svar
34
· Visningar
2 186
Senast: Unafraid
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 352
Mat Hemma hos mig slängs det mer än vad som skulle behövas vilket är enormt störande. Vi har blivit bättre. Jag är av den devisen att mat...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 584
Senast: _Taggis_
·
Hundträning Jag har upptäckt att min hund, som inte alls är en vaktig ras, har börjat bete sig lite vaktigt mot/för mig. Han vaktar mig mot barnen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
12 791

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp