Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är extremt sugen på sushi....
Och skrattar sönder mig åt Livrustkammarens instagram. Skön människa som styr denna minst sagt :rofl:
Känns nästan lite som att de bara "ja men du xxx som är praktikant här du kan ju detta med öööööhh sociala medier så du kanske kan posta lite?". Och sen har ingen kollat av. Men jag är ROAD :rofl:

(kan också vara ett pr-drag)

Jag bara älskar deras Insta 😂
 
Blev irriterad häromdagen för att jag inte kunde hitta en klänning för när vi ska fira jul med sambons familj... Nu har jag hittat tre olika varav jag bara MÅSTE ha två av dem... :laugh: Jag, problem? Näe ehum

Sedan har jag beställt två halsband! Ett med snöflinga och ett riktigt blingigt med små stenar. Hoppas på att det kommer något black friday erbjudande på klänningarna så jag kan köpa dom två som jag vill ha mest iaf. Men gärna den tredje också :angel:
 
Jag har fått "tillåtelse" att forska på den eventuella rånmördade snapphanen i släkten :) . Läraren tycker att det låter som en "spännande historia att försöka luska i" och att jag gärna får knyta ev kriminella händelser som jag hittar till den tidens rättsväsende och syn på brott och straff. Kan ju bli hur intressant som helst, tänker jag :) !
 
Är extremt sugen på sushi....
Och skrattar sönder mig åt Livrustkammarens instagram. Skön människa som styr denna minst sagt :rofl:
Känns nästan lite som att de bara "ja men du xxx som är praktikant här du kan ju detta med öööööhh sociala medier så du kanske kan posta lite?". Och sen har ingen kollat av. Men jag är ROAD :rofl:

(kan också vara ett pr-drag)

Alltså jag tycker det är störtskönt. :rofl:
 
Filmer du sett, lyssna på en bok (många finns ex via Spotify, eller andra medier som är gratis), poddar, städa, bjud hem någon, laga god mat som tar lång tid att tillaga, baka något..
Jag har väl inte sett på filmer sen jag var tonåring men nyligen provade jag att se en film. Tyvärr blev jag stressad av den, trots att det var en feel good film. Jag vet inte om jag har tillräcklig koncentrationsförmåga för att orka lyssna på en bok eller podd. Det är allmänt jobbigt att lysssna på folk som pratar. Skönlitteratur är jag dessutom ointresserad av. Städning håller jag på med av och till. Jag vet inte vem jag skulle kunna bjuda hem. Det är inte så länge sedan en granne var över hit. Fler finns inte att fråga. Jag har redan lagat mat för dagen och ska nog inte laga mer mat idag. Men en sallad ska jag väl göra. Baka kan jag inte göra för jag har ingen jäst hemma. Eller ja, scones kan man ju baka utan jäst, men jag har rätt ont om plats i frysen numera.

Om du skulle vilja se på ngt kanske vi kan tipsa om ngt om du berättar vad som kan trigga pångesten? Du behöver absolut inte iom att det kan vara privat etc. Bara en tanke..

Eller yoga-pass kanske?
Blod, sprutor, sjukvård, skador, olyckor, sjukdomar, våld. Sånt är obehagligt även i liten omfattning.
 
Rektorn tyckte jag såg lite halt ut.
Ont som satan har jag, ändå har jag varit duktigare med kryckan idag.
Nu på g hem och ledig imorgon
 
Jag har väl inte sett på filmer sen jag var tonåring men nyligen provade jag att se en film. Tyvärr blev jag stressad av den, trots att det var en feel good film. Jag vet inte om jag har tillräcklig koncentrationsförmåga för att orka lyssna på en bok eller podd. Det är allmänt jobbigt att lysssna på folk som pratar. Skönlitteratur är jag dessutom ointresserad av. Städning håller jag på med av och till. Jag vet inte vem jag skulle kunna bjuda hem. Det är inte så länge sedan en granne var över hit. Fler finns inte att fråga. Jag har redan lagat mat för dagen och ska nog inte laga mer mat idag. Men en sallad ska jag väl göra. Baka kan jag inte göra för jag har ingen jäst hemma. Eller ja, scones kan man ju baka utan jäst, men jag har rätt ont om plats i frysen numera.


Blod, sprutor, sjukvård, skador, olyckor, sjukdomar, våld. Sånt är obehagligt även i liten omfattning.
Det känns som att du får de över lite vad du vill göra med ditt liv och din situation. Det känns som att du, i tidigare tådar, inte trivts i ditt hus men vill inte flytta, ha något att göra men hittar bara problem med alla förslag vi ger, jobbet tråkigt (?) men vill inte söka nytt..
 
Det känns som att du får de över lite vad du vill göra med ditt liv och din situation. Det känns som att du, i tidigare tådar, inte trivts i ditt hus men vill inte flytta, ha något att göra men hittar bara problem med alla förslag vi ger, jobbet tråkigt (?) men vill inte söka nytt..
Jag är sjuk. Och jag väntar på en NP-utredning. Idag är jag trött - och uttråkad. Jag orkar inte ta tag i saker samtidigt som jag har tråkigt. När jag gör saker så gör jag det på ren automatik. Någon glädje känner jag aldrig. Jag bara gör utan att ge efter för tanken att jag inte har lust. Så är det med allt, även ridningen.
 
Jag fyndade en OTROLIGT fin julgransfot på loppis idag - 75 kr :D ! Gedigen. Tillverkad i koppar och smide.... Bolin smide, står det på den.
20191121_173356.jpg
 
Är extremt sugen på sushi....
Och skrattar sönder mig åt Livrustkammarens instagram. Skön människa som styr denna minst sagt :rofl:
Känns nästan lite som att de bara "ja men du xxx som är praktikant här du kan ju detta med öööööhh sociala medier så du kanske kan posta lite?". Och sen har ingen kollat av. Men jag är ROAD :rofl:

(kan också vara ett pr-drag)
Jag har inte sett deras instagram men Facebooksidan är kul, det är olika personer som skriver. Kan nog vara ett pr-drag eller så är de bara roliga. :D
 
Jag har väl inte sett på filmer sen jag var tonåring men nyligen provade jag att se en film. Tyvärr blev jag stressad av den, trots att det var en feel good film. Jag vet inte om jag har tillräcklig koncentrationsförmåga för att orka lyssna på en bok eller podd. Det är allmänt jobbigt att lysssna på folk som pratar. Skönlitteratur är jag dessutom ointresserad av. Städning håller jag på med av och till. Jag vet inte vem jag skulle kunna bjuda hem. Det är inte så länge sedan en granne var över hit. Fler finns inte att fråga. Jag har redan lagat mat för dagen och ska nog inte laga mer mat idag. Men en sallad ska jag väl göra. Baka kan jag inte göra för jag har ingen jäst hemma. Eller ja, scones kan man ju baka utan jäst, men jag har rätt ont om plats i frysen numera.


Blod, sprutor, sjukvård, skador, olyckor, sjukdomar, våld. Sånt är obehagligt även i liten omfattning.

Jag är lite dålig på såna tips. Men jag googlade lite snabbt och såg Mamma Mia. Den är enligt mig feel good. Jag kan inte minnas några sjukdomar, blod, våld etc i den. Men det är ju en musikal. Så man måste ju gilla det konceptet. Det är ju Abba-musik.
 
Försöker hitta en kassabok (att köpa alltså). Trodde Adlibris och dylikt skulle ha men icke. Känns onödigt att betala ganska dyr frakt för en liten kassabok.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
506
Senast: Kratus
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 287
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
729
Senast: Halcyon
·
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
540
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp