Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ta en promenad, påta i trädgården, åk till stallet, hantverka, drick MASSA te, se en film?
Det är nästan mörkt redan så jag kan varken ta en promenad eller påta i trädgården (som jag inte ens har lust med den här årstiden). Det är för långt till stallet för att bara borsta en häst och jag har bestämt att jag idag ska spara bensin med tanke på att jag även den här månaden går back flera tusen. Hantverk har jag ingen lust med. Dricka te går för fort. Filmer får jag ångest av, även om det är en så kallad rolig film. Jag är alltid orolig för att något jag tycker är obehagligt ska hända i filmen så jag går upp i stress. Jag har inte ens vågat titta på kunskapskanalens filmer om bin. Det är sju avsnitt som jag alltså inte vågat se.

Jag har en bok jag borde läsa men det är så jobbigt. Sen har jag lite bokföring att göra men det tar ju inte så lång tid.

Ser på curling. :D
Jag är helt ointresserad av curling. Jag har f.ö. ingen TV så det som inte finns online kan jag inte se.
 
Har precis avslutat mitt kaffe och inser att om jag ska se någonting i skogen så är det bäst att kravla sig ut med vovvarna NU!
Det har varit skumt och disigt hela dagen men nu börjar det t.o.m mörkna... O_o
Ge mig några minusgrader och 5 cm snö nu tack!!
 
@Magiana Curling-EM sänds online fast vill du inte se det så finns det många dokumentärer att se, finns en tråd för det och även en för filmer.
Jag är inte så intresserad av dokumentärer heller. Det finns några filmer om bin på kunskapskanalen men jag har inte vågat mig på att se dem. Alla filmer och program har potential att vara ångestframkallande.
 
Det är nästan mörkt redan så jag kan varken ta en promenad eller påta i trädgården (som jag inte ens har lust med den här årstiden). Det är för långt till stallet för att bara borsta en häst och jag har bestämt att jag idag ska spara bensin med tanke på att jag även den här månaden går back flera tusen. Hantverk har jag ingen lust med. Dricka te går för fort. Filmer får jag ångest av, även om det är en så kallad rolig film. Jag är alltid orolig för att något jag tycker är obehagligt ska hända i filmen så jag går upp i stress. Jag har inte ens vågat titta på kunskapskanalens filmer om bin. Det är sju avsnitt som jag alltså inte vågat se.

Jag har en bok jag borde läsa men det är så jobbigt. Sen har jag lite bokföring att göra men det tar ju inte så lång tid.
Filmer du sett, lyssna på en bok (många finns ex via Spotify, eller andra medier som är gratis), poddar, städa, bjud hem någon, laga god mat som tar lång tid att tillaga, baka något..
 
Stallet är alldeles strax klart. Jag väntar bara på att dottern ska bära ut höpåsarna till hagen.
Vi ska handla lite mat på vägen hem och väl hemma ska jag duscha och tvätta håret innan vi fixar kvällsmat och slappar i soffan :)
 
Kom hem från jobb och löppass för en stund sen, ätit mellis och sett julkalendern. :)

Nu vila lite och sen packa inför helgen och så färga håret om jag orkar :p.
 
Jag är inte så intresserad av dokumentärer heller. Det finns några filmer om bin på kunskapskanalen men jag har inte vågat mig på att se dem. Alla filmer och program har potential att vara ångestframkallande.

Om du skulle vilja se på ngt kanske vi kan tipsa om ngt om du berättar vad som kan trigga pångesten? Du behöver absolut inte iom att det kan vara privat etc. Bara en tanke..

Eller yoga-pass kanske?
 
Är extremt sugen på sushi....
Och skrattar sönder mig åt Livrustkammarens instagram. Skön människa som styr denna minst sagt :rofl:
Känns nästan lite som att de bara "ja men du xxx som är praktikant här du kan ju detta med öööööhh sociala medier så du kanske kan posta lite?". Och sen har ingen kollat av. Men jag är ROAD :rofl:

(kan också vara ett pr-drag)
 
Senast ändrad av en moderator:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
506
Senast: Kratus
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 289
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
729
Senast: Halcyon
·
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
543
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp