Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och nu har jag sökt jobb på bank. JAG,, på en BANK. That's unheard of. Men jobbet verkade skoj och enda kravet var b-kort så det uppfyller jag ju. Nu funderar jag på att söka ett helt annat jobb, ett tekniskt jobb. Fast vill jag jobba bland en massa karlar igen? Inget ont om män, men det är rätt trevligt att jobba med (trevliga) kvinnor för en gångs skull. Vi har liksom lite mer gemensamt.
Äsch, jag söker. Vill jag inte ha det säger jag bara nej.
 
Och nu har jag sökt jobb på bank. JAG,, på en BANK. That's unheard of. Men jobbet verkade skoj och enda kravet var b-kort så det uppfyller jag ju. Nu funderar jag på att söka ett helt annat jobb, ett tekniskt jobb. Fast vill jag jobba bland en massa karlar igen? Inget ont om män, men det är rätt trevligt att jobba med (trevliga) kvinnor för en gångs skull. Vi har liksom lite mer gemensamt.
Äsch, jag söker. Vill jag inte ha det säger jag bara nej.
Fast det är många kvinnor som har teknikyrken numera, glädjande nog.
 
Åh, sådär blir det för mig också om jag äter socker sent. Hoppas du sover nu.

Själv hade jag också velat sova, men kan inte. Vet inte riktigt varför, men dels är det pga det här brummande ljudet som börjat låta i huset... :S :'( detta är bannemej inte okej. När jag stöter ihop med grannen, eller om jag inte gör det snart, ska jag plinga på o höra om hon också hört det och vet vad det kan vara.
Någon som har nåt förslag? Tror inte riktigt på högljudd sexleksak längre...🤪😖. Det är högt asså o brummar... kvällar och nätter timmatal i sträck... som sagt INTE OK!!
Åh, det är hemskt med såna där okända jobbiga ljud! Hoppas du får någon förklaring snart!
 
Tränat. Det var gött. Försökte springa en runda efter det men var alldeles för trött i benen. Dessutom började höften värka.. :(
Nu är jag nyduschad, nya ätit frukost och söt och tittar på när maken diskar. Spännande!
 
I morse när jag tittat ut hade det snöat ngn cm Så jag gick och la mej igen och har varit uppe och hämtat kaffe. Snön ligger kvar. :mad:
 
Håll nån tumme för att det bara är batteriet som är kasst på bilen och inte startmortorn är ni snälla :nailbiting:

Nackdelen med automat är att den inte är optimal att bogsera så annars blir det bärgare...
 
Det är söndag och det snöar ute. Hade hellre haft regn.
Jinns gjorde ett tappert försök att vara ute men klok som hon är tog hon upp ena tassen och tittade missnöjt på mig (som om jag kan hjälpa att det snöar :cautious:) och fick bråttom in igen.
 
Jobbar vidare på mina testförsök med den här 1760-1770 korsetten. (Det här är alltså bara en mockup för att testa om mönstret passar, inget som ska användas och därför är den ganska ful i kanter och sömmar.)

TKmliIx.jpg
 
Har verkligen haft en skithelg! I fredags började jag och en av mina bästa vänner bråka pga att hon har massa åsikter om hur jag lever mitt liv. 1, jag är 27 och singel, vilket är helt orimligt enligt henne 2, jag utbildar mig inte till något enligt henne och mina ambitioner att jobba på antingen kultur- eller utbildningsdepartementet verkade inte vara bra nog för att jag inte kunde ge henne en direkt yrkestitel och 3, jag kastar bort mitt liv för att jag pluggar och tjänar extremt lite i månaden. Allt detta grundar sig i att hon är jäkligt osäker i sig själv och är just nu i en stor och omvälvande process i sitt eget liv, men i fredags blev det bara för mycket. S
Sen har jag också bestämt mig för att bryta med min dejt..

Men lite goda nyheter är att snön börjat falla, och att jag är på väg till min mormor och morfar för att fira fars dag (min egen kan gå och ta sig ^^).
 
Åh, sådär blir det för mig också om jag äter socker sent. Hoppas du sover nu.

Själv hade jag också velat sova, men kan inte. Vet inte riktigt varför, men dels är det pga det här brummande ljudet som börjat låta i huset... :S :'( detta är bannemej inte okej. När jag stöter ihop med grannen, eller om jag inte gör det snart, ska jag plinga på o höra om hon också hört det och vet vad det kan vara.
Någon som har nåt förslag? Tror inte riktigt på högljudd sexleksak längre...🤪😖. Det är högt asså o brummar... kvällar och nätter timmatal i sträck... som sagt INTE OK!!
Nån panna eller ventilationen?
 
Skulle behöva gå ut och få färdigt några grejer som att löva bärbuskarna, sätta upp en lampa. Kolla en undertråd.
Men det snöar och är opepp. Så lyssnar på klassisk musik just nu och dricker te.
 
Jag känner mig orolig. Jag är rädd för att få mens eftersom jag glömde ett piller för några veckor sedan. Så om en dryg timme ska jag sätta mig på bussen och åka till Ica och handla smärtstillande för säkerhets skull. Jag hoppas verkligen att det inte kommer något för då kommer jag ha ångest dygnet runt. Jag har å andra sidan redan viss ångest för att jag är rädd att det ska hända.
 
Mår kasst så åkte hem till en vän, ligger nu skavfötters i soffan och vi båda har ångest. Ska åka till en annan vän ikväll och sova där.
Otroligt jobbig dag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
518
Senast: Kratus
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 374
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
742
Senast: Halcyon
·
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
555
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Hage
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp