Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har ont i halsen. Oklart varför.

Hade ju en jätteförkyling för nån vecka sedan med massor av slem i halsen och otäck hosta. Nu återstår bara halsont på eftermiddagarna. Och jag pratar ju inte ens! Jag traskar runt i min stuga i min ensamhet och pratar inte ens med katterna. Så varför får jag ont??

Jag har hypothyroidism och far ibland perioder nar jag far ont i halsen eller blir hes varje dag. Jag har nu varit till doktorn och fatt min thyroid checkad flera ganger ... och det ar inte mer fel an vanligt med den, men de lakare som undersokt mig har alla muttrat att den kanns "annorlunda". :cautious: Ultrasound, blodprov, och andra liknande tester har dock endast medfort att min dos har hojts ... vanligast ganska mycket men i etapper.
 
Jag har hypothyroidism och far ibland perioder nar jag far ont i halsen eller blir hes varje dag. Jag har nu varit till doktorn och fatt min thyroid checkad flera ganger ... och det ar inte mer fel an vanligt med den, men de lakare som undersokt mig har alla muttrat att den kanns "annorlunda". :cautious: Ultrasound, blodprov, och andra liknande tester har dock endast medfort att min dos har hojts ... vanligast ganska mycket men i etapper.
Är det samma som hypotyreos? Det har jag också. Varit svullen i halsen i över tio år men när jag sökt för det har jag fått svaren: ”det är nog nåt virus” eller att jag ”upplever” en svullnad.
Det syns inte på utsidan så då är det inget att bry sig om, typ.
Inga undersökningar förutom blodprov. Tar Levaxin sen några år.
:meh:
 
Är det samma som hypotyreos? Det har jag också. Varit svullen i halsen i över tio år men när jag sökt för det har jag fått svaren: ”det är nog nåt virus” eller att jag ”upplever” en svullnad.
Det syns inte på utsidan så då är det inget att bry sig om, typ.
Inga undersökningar förutom blodprov. Tar Levaxin sen några år.
:meh:

Enlight google translate ar det samma. :p Har har de varit mycket noga med att ta prover och kolla min thyroid sa den inte vaxer eller har en "ojamn yta" :cautious:.
 
Någon som har koll på cyklar och som kan svara på om kedjan kan bli jättelös bara sådär? :cautious:
Sonen var på fritidsgårn i torsdags, han satt ute och pratade med en kompis och hade cykelhjälmen låg inne där de har sina jackor osv. Kom ut en vuxen man från skolan (gårn är på skolan, men mannen hade inget där att göra) med sonens hjälm, går raka vägen fram till honom, ger honom den och säger "här är din hjälm" O_o. När han sedan cyklar hem så släpper kedjan så han far över styret och slår i knäet.
Sorry för ett väldigt luddigt inlägg, skulle skynda mig och skriva medan lillan var nöjd med lek. Det jag undrade var alltså om kedjan kan hoppa av bara sådär utan uppenbar orsak, eller om det kan ha haft något att göra med de märkliga personer som kom ut med sonens hjälm? Han har aldrig haft några problem med cykeln förut och han cyklar väldigt mycket. Så det känns som ett sådant märkligt sammanträffande bara.
 
Väntat hela dagen på att läkaren ska ringa, men nej.. Det har gjort att jag inte kunnat göra något av det jag tänkt göra idag.
Så får vänta tills imorgon med att hämta lera och grejer på skolan.

Fick ett oroväckande sms från en kompis så pratade med hen ett tag. Så nu är jag orolig och funderar på om jag ska åka dit då jag har en dålig känsla i magen.
 
Jag har ont i halsen. Oklart varför.

Hade ju en jätteförkyling för nån vecka sedan med massor av slem i halsen och otäck hosta. Nu återstår bara halsont på eftermiddagarna. Och jag pratar ju inte ens! Jag traskar runt i min stuga i min ensamhet och pratar inte ens med katterna. Så varför får jag ont??

Du harklar dig inte en massa?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
506
Senast: Kratus
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 289
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
730
Senast: Halcyon
·
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
544
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp