Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntat hela dagen på att läkaren ska ringa, men nej.. Det har gjort att jag inte kunnat göra något av det jag tänkt göra idag.
Så får vänta tills imorgon med att hämta lera och grejer på skolan.

Fick ett oroväckande sms från en kompis så pratade med hen ett tag. Så nu är jag orolig och funderar på om jag ska åka dit då jag har en dålig känsla i magen.
Du kommer garanterat inte ångra dig om du åker.
 
Hittade den här i en grupp för Kevins :D
Har den som bakgrundsbild när telefonen är låst :sneaky:
FB_IMG_1573465780053.jpg
 
Kom för en stund sen hem från stallet :). Fick hjälp av stallkompisens dotter (10 år) som är så förtjust i min pålla :). Hon hjälpte mig att mocka och strö med ny spånbal. Sa till henne att vänta med att fylla vatten tills jag hade hunnit dricka kaffe med hennes mamma och mormor men nix hon fixa 😁. Så som tack för hjälpen (vilket ju hon hoppades på 😁) så fick hon äran att rida en halvtimme barbacka i skritt och trav på ridbanan 😍.
 
Så...Kyckling åkt in i ugnen; sen koka ris och så Erik Lallersteds goooda pepparsås till 😋. Men först rasta snabeldraken på undervåningen där inte flyttkartongerna står ivägen 😄.
 
Jag försöker gömma mig för katten, han har velat gosa konstant de senaste 2.5h (mao sen jag kom hem), lillebror som varit hemma sen 15.00 duger tydligen inte att gosa med.

Han somnade för en stund sedan mitt i kliandet/klappandet, så jag passade på att blunda lite. Men nej, då vaknade han bums och började gå på mig och jama. När inte det gav något ställde han sig jämte mitt huvud och började slå svansen i ansiktet på mig :grin:

Katter ÄR underbara, katter är underbara... :p:angel:
 
Åkte inte till min vän, hen ville vara ensam. Så jag får fortsätta vara orolig.

Underhåller mig med snabbroderi idag. Regel att det får ta max fem minuter per bit. Helst tre minuter.
20191111_193414.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
506
Senast: Kratus
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 269
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
728
Senast: Halcyon
·
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
535
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp