Bukefalos 28 år!

Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemkommen, till sist. Är så trött efter den här natthelgen och sen tandläkarbesöket så trots att jag mest låg när jag var där har jag ont i skelettet av sömnbrist. Vet inte om jag pallar att vara vaken i 24 timmar idag. :crazy:
 
Paketet var två paket. De rymdes i dramaten :up:
Var till bankomaten och Ica också. Skulle växla till mindre valörer på banken men det gör de tydligen inte :confused: Behövde hundralappar så de sa att det ska finnas i bankomaten, jo det fanns men vill man ha fler än en så får man göra flera uttag på 100 kr. Krångligt ju.

Jag har redan kommit upp över 29 000 kr i mediciner :eek: sen perioden började i mars.
 
Min hund tror han är en katt, eller så är det jag som tror att min katt är en hund. 😂
IMG_20191111_115838_532.jpg
 
Någon som har koll på cyklar och som kan svara på om kedjan kan bli jättelös bara sådär? :cautious:
Sonen var på fritidsgårn i torsdags, han satt ute och pratade med en kompis och hade cykelhjälmen låg inne där de har sina jackor osv. Kom ut en vuxen man från skolan (gårn är på skolan, men mannen hade inget där att göra) med sonens hjälm, går raka vägen fram till honom, ger honom den och säger "här är din hjälm" O_o. När han sedan cyklar hem så släpper kedjan så han far över styret och slår i knäet.
 
Sovit igen! Wohooo! :banana:Tänk att man kan bli så lycklig över något som så många bara tar för givet och inte tänker på så mkt.

Jag har suttit i sängen och druckit te, grejat på datorn etc. Jag börjar få galet ont i ryggen och skulle lägga mig. Men nu har vovvi somna och ligger och snarkar där jag ska ha benen. Så jag får vänta. Hon snusar så gulligt! :heart
 
Någon som har koll på cyklar och som kan svara på om kedjan kan bli jättelös bara sådär? :cautious:
Sonen var på fritidsgårn i torsdags, han satt ute och pratade med en kompis och hade cykelhjälmen låg inne där de har sina jackor osv. Kom ut en vuxen man från skolan (gårn är på skolan, men mannen hade inget där att göra) med sonens hjälm, går raka vägen fram till honom, ger honom den och säger "här är din hjälm" O_o. När han sedan cyklar hem så släpper kedjan så han far över styret och slår i knäet.

På min gamla cykel så hade jag problem med att kedjan hoppade av lite titt som tätt.Även gjort det på tonåringens cykel.

Eller menar du att mannen som kom ut med sonens hjälm gjort något på cykeln? Förstår nog inte ditt inlägg riktigt.
 
Sovit igen! Wohooo! :banana:Tänk att man kan bli så lycklig över något som så många bara tar för givet och inte tänker på så mkt.

Jag har suttit i sängen och druckit te, grejat på datorn etc. Jag börjar få galet ont i ryggen och skulle lägga mig. Men nu har vovvi somna och ligger och snarkar där jag ska ha benen. Så jag får vänta. Hon snusar så gulligt! :heart

Efter en sömnlös natt natten till igår vilket ledde till en heldöd Sylt känner jag mig helt stum över hur jag läst att du har det! Förstår din lycka över att ha fått sova! Så underbart!

---
Jag mellanlandar i soffan med koffeinfritt kaffe och julkalendern efter simning och flera uträttade ärenden (score 🤘) innan jag ska göra tzatziki och baka pizzadeg 😊.
 
Efter en sömnlös natt natten till igår vilket ledde till en heldöd Sylt känner jag mig helt stum över hur jag läst att du har det! Förstår din lycka över att ha fått sova! Så underbart!

---
Jag mellanlandar i soffan med koffeinfritt kaffe och julkalendern efter simning och flera uträttade ärenden (score 🤘) innan jag ska göra tzatziki och baka pizzadeg 😊.

Ja, det är ljuvligt att sova!
Hoppas du är piggelin snart igen! :heart
 
Jag har ont i halsen. Oklart varför.

Hade ju en jätteförkyling för nån vecka sedan med massor av slem i halsen och otäck hosta. Nu återstår bara halsont på eftermiddagarna. Och jag pratar ju inte ens! Jag traskar runt i min stuga i min ensamhet och pratar inte ens med katterna. Så varför får jag ont??
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
530
Senast: Kratus
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 425
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
747
Senast: Halcyon
·
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
603
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp