Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men skit!
Nu går mina bluetooth hörlurar inte starta.. knappt ett år gamla, men jak minns inte var jag fick dem ifrån. Nån sån där presentkortssida med massa grejer att välja på. Fick i julklapp från jobbet.
Hur sjutton reklamerar man då? :arghh:
 
Kanske blir med ny bil i morgon. Maken var över till sitt gamla jobb förut och kollade på en. Han ska dit i morgon igen och så ska det räknas lite. Vi vill kunna byta in den vi har utan att behöva lägga något kontant mellan och inte få någon högre amortering per månad mot vad vi har nu. Så vi får väl se om det blir som vi vill eller om vi får behålla den vi har :D
 
Ska passa på att ta en dusch i lugn och ro innan jag hämtar barnet.
Hunden fick vara med i stallet och springa (och käka frusen hästskit :p), så han ligger nöjd i soffan just nu.
 
Sitter på jobbet och har så satans ont i huvudet så jag vet knappt vart jag ska bli av. Får se om det öht går att träna i eftermiddag. Bamyl koffein är guld värt...
 
Katter är inte så smarta ibland...

Ena katten har lyckats lura i oss att hon inte dricker vatten ur vattenskålen, alls. Vi alla har gått på detta och därmed satt på vattenkranen flera gånger om dagen för att hon ska få dricka (är nog mest jag som gjort det pga tillbringar mest tid hemma). Men idag när jag satt och åt så kom hon fram och går raka vägen fram till vattenskålen och dricker. Då var det inte ens var en timme sedan hon drack ur kranen. Busted! :D:rofl:


(Ja, hon kommer få fortsätta dricka vatten ur kranen. Men nu vet vi i alla fall att hon inte blir uttorkad, utan dricker vatten ur skålen om hon är törstig om ingen är hemma tex :))
 
Katter är inte så smarta ibland...

Ena katten har lyckats lura i oss att hon inte dricker vatten ur vattenskålen, alls. Vi alla har gått på detta och därmed satt på vattenkranen flera gånger om dagen för att hon ska få dricka (är nog mest jag som gjort det pga tillbringar mest tid hemma). Men idag när jag satt och åt så kom hon fram och går raka vägen fram till vattenskålen och dricker. Då var det inte ens var en timme sedan hon drack ur kranen. Busted! :D:rofl:


(Ja, hon kommer få fortsätta dricka vatten ur kranen. Men nu vet vi i alla fall att hon inte blir uttorkad, utan dricker vatten ur skålen om hon är törstig om ingen är hemma tex :))
min vita är PRECIS likadan.. Fast hon har dresserat husse bäst till att sätta på vattenkranen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
503
Senast: Kratus
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 257
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
723
Senast: Halcyon
·
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
524
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp