Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Da det var Veteran's Day i gar och jag var ledig galler det har i dag. Tur jag har en kort vecka.
 

Bifogade filer

  • IMG_2781.JPG
    IMG_2781.JPG
    114,8 KB · Visningar: 26
Sellpy är skit. Har skickat in 5 fulla kassar. Än så länge har jag bara fått 46 kr. Och det får jag inte utbetalt

Sellpy suger verkligen. Jag har handlat min sista sak där. Bara någon enstaka gång har jag fått ett klädesplagg som inte varit trasigt eller smutsigt. Efter att jag har förstått hur skinnad man blir som ”säljare” av kläderna och att det bara finns en vinnare - Sellpy - så lämnar jag hellre kläderna till Myrornas eller Stadsmissionen än till Sellpy.
 
Den som myntade uttrycket "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder" har fel. Jag hade ambitionen att uträtta något på ridbanan idag, gjorde i ordning hästen och satt upp. Knappt tio minuter senare satt jag av igen. Två plusgrader, regn på tvären och snöstyltor tyckte vi inte om, varken jag eller hästen. Hästen kunde inte ens gå rakt fram idag utan ormade sig från regnet och blåsten. Häpp, så blev det med det.

Stallkatten var i alla fall väldigt kelen idag.
 
Jag är verkligen helt redo att gå hem nu. Men jag flexade ut igår så idag får jag vackert stanna kvar ett tag till :meh:
Så effektiv är jag inte men jag är iaf jäkligt mycket bättre än DHL som dumpade ett stort skåp på hjul fullt med datorer och skärmar i p-huset under vårt kontor. Hittade random snubbe som drog ett streck som signering, sen åkte de. När vi började efterlysa grejerna var de enligt chauffören först levererade till Länsförsäkringar (alltså, HUR svårt ä det att skilja på Länsstyrelsen och Länsförsäkringar???). Men de hade inte fått något.
Sen var de levererade till "vår godsmottagning".. Vi ville gärna veta var den fanns, för så vitt vi vet har vi ingen? Men tillslut hittades de i källaren hos en grannmyndighet O_o
PÅ RIKTIGT?! Hur jävla inkompetent går det att vara egentligen??
 
Har precis beställt hem sambons förlovningsring :love: Den första jag köpte var aningens stor, så nu har jag beställt en ny och han passade dessutom på att välja en smalare variant med annan metall. Skrev precis in gravyr med våra initialer och år och plötsligt blev det lite fjäriligt i magen!
 
Sellpy suger verkligen. Jag har handlat min sista sak där. Bara någon enstaka gång har jag fått ett klädesplagg som inte varit trasigt eller smutsigt. Efter att jag har förstått hur skinnad man blir som ”säljare” av kläderna och att det bara finns en vinnare - Sellpy - så lämnar jag hellre kläderna till Myrornas eller Stadsmissionen än till Sellpy.
ja, nu lämnar jag hellre in sakerna till Erikshjälpen i fortsättning
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
503
Senast: Kratus
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 257
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
723
Senast: Halcyon
·
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
524
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp