Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på vad man ska göra till middag idag. Vill gärna överraska sambon med något gott men inte allt för onyttigt... :confused:

Blev förövrigt klar med skoluppgiften igår! Fortfarande inte i fas än men jäklar så skönt det känns. Kan bli klar med två uppgifter till idag sen så är det inte mycket kvar att hinna ikapp :banana:
 
Varför har min busslinje haft tekniska fel varje gång jag ska åka med den de senaste dagarna? :confused: Det är ju inte ens SNÖ! :arghh::banghead:
 
Vissa människor skulle behöva en rektoskopi för att se om de har något huvud där uppe..
En person som betett sig som skit mot mig på ganska många sätt försöker nu hålla upp en fin fasad mot en gemensam bekant till oss och säga att jag är såååå välkommen till henne och yadayadablablabla och bett bekantingen hälsa det till mig. Senaste månaderna har hon och hennes familj demonstrativt vänt ryggen till för att inte hälsa på mig och min familj 🤣
Så jomenvisst, såklart jag kommer öppna famnen för henne igen. *obs sarkasm* Jag har hyfsat lång stubin, men har man gjort bort sig så kapitalt som hon har gjort (dvs varit utstuderat elak mot mig och andra människor) är man inte en del av min värld igen. Ever.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
506
Senast: Kratus
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 284
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
729
Senast: Halcyon
·
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
539
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp