Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har packat väskan och gjort en liten matlåda och jobbar lite innan det är dags för att åka på ett knappt endagars långt äventyr i Skellefteå. Det känns lite sisådär att flyga inrikes, men det enda nattåget som skulle vara framme i tid på morgonen hade ett nästan 1,5 h långt byte kl. 4 på morgonen. Varför ska det vara så osmidigt med tåg?

PS. Frågan på slutet är retorisk och jag känner inte att den behöver en egen tråd.
 
Jag har packat väskan och gjort en liten matlåda och jobbar lite innan det är dags för att åka på ett knappt endagars långt äventyr i Skellefteå. Det känns lite sisådär att flyga inrikes, men det enda nattåget som skulle vara framme i tid på morgonen hade ett nästan 1,5 h långt byte kl. 4 på morgonen. Varför ska det vara så osmidigt med tåg?

PS. Frågan på slutet är retorisk och jag känner inte att den behöver en egen tråd.

Vinka till Norrland från mig!
 
För ett par månader sedan började jag virka en bebismössa till min kommande lillebror. Den är klar sedan några veckor tillbaka och efter det har jag virkat två olika bebisfiltar (ca 75-80cm kant till kant). Nu håller jag på att virka en elefant, vilket går sådär... just nu ser det bara ut som en rund boll och inte har jag rätt antal maskor heller :angel:

De andra tre grejerna gick i alla fall förvånansvärt bra, med tanke på att jag inte hållit i en virknål på typ 8 år, innan jag började med mössan :p
 
För ett par månader sedan började jag virka en bebismössa till min kommande lillebror. Den är klar sedan några veckor tillbaka och efter det har jag virkat två olika bebisfiltar (ca 75-80cm kant till kant). Nu håller jag på att virka en elefant, vilket går sådär... just nu ser det bara ut som en rund boll och inte har jag rätt antal maskor heller :angel:

De andra tre grejerna gick i alla fall förvånansvärt bra, med tanke på att jag inte hållit i en virknål på typ 8 år, innan jag började med mössan :p

Imponerande :up: jag hade inte ens gett mig på att försöka! O_o
 
Mår lite som en urvriden trasa efter första hela arbetsdagen sen i mars.. :o blir tidigt i säng för imorgon är det på’t igen! Dock har dagen gått superbra - hade jag varit vid mina sinnens fulla bruk hade jag varit understimulerad nu, men just nu känns det mer lagom.
 
Sitter och funderar. Är Storytel värt pengarna?
Jag lyssnar mycket på ljudböcker. Främst på engelska (tycker bättre om det av nån anledning).
Storytel är mest på svenska va?

Gillar inte audible sen de debiterade mig tre månader efter att jag sagt upp mitt konto..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
503
Senast: Kratus
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 259
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
723
Senast: Halcyon
·
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
524
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp