Bukefalos 28 år!

Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hela själen sjunger. Nu är det inte länge kvar innan jag får lägga mig :D Jag ska bara ta mig hem först, packa, åka hem till pappa, åka och handla, och äta någon form av middag :cautious: Imorgon måste jag vara lite mer alert för då ska jag på doppa bebis evenemang.
 
20191115_140756.jpg

Får tänka över denna
 
Sååå trött idag, sååå ont idag, såå förkyld idag, sååå pms idag. Och så fortsätter Ink club och Lexmark misslyckas leverera prylar så vi kan skriva ut etiketter, kompendium, fakturor, planeringar etc.. 2,5 vecka har vi försökt få hit någon jävla färgpatron.
Fick nu mess om att täcket jag beställt till hästen inte hamnade på utlämningsstället 10 min bort som jag kryssat för. Nej, det är i en grannstad redo för utlämning. Eh.. ok?
Sambon får puckla på mig sen(kiropraktiskt alltså). Så får jag iaf mindre ont. Nu åka till grannstaden..

....:devil:
 
Sååå trött idag, sååå ont idag, såå förkyld idag, sååå pms idag. Och så fortsätter Ink club och Lexmark misslyckas leverera prylar så vi kan skriva ut etiketter, kompendium, fakturor, planeringar etc.. 2,5 vecka har vi försökt få hit någon jävla färgpatron.
Fick nu mess om att täcket jag beställt till hästen inte hamnade på utlämningsstället 10 min bort som jag kryssat för. Nej, det är i en grannstad redo för utlämning. Eh.. ok?
Sambon får puckla på mig sen(kiropraktiskt alltså). Så får jag iaf mindre ont. Nu åka till grannstaden..

....:devil:

DHL? När jag får välja ombud är det fortfarande byhålan som gud och djävulen glömde som kommer upp som första alternativ... fast jag som sagt har en 300m från mig och sedan i Falun och Enviken som är närmare än byhålan :cautious:
 
Nej alltså jag funderar på att gå och vila ett slag faktiskt. Skrattar åt ingenting. Till och med skriva på tangenterna känns ansträngande.
Varit på en jättegullig gård. Verkligen kopiöst söt. Aldrig sett så gulligt stall innan. Som ett dockhus. Jättegullig människa också och häst. Nästan som en docka nu när jag tänker efter 🤔
 
Sååå trött idag, sååå ont idag, såå förkyld idag, sååå pms idag. Och så fortsätter Ink club och Lexmark misslyckas leverera prylar så vi kan skriva ut etiketter, kompendium, fakturor, planeringar etc.. 2,5 vecka har vi försökt få hit någon jävla färgpatron.
Fick nu mess om att täcket jag beställt till hästen inte hamnade på utlämningsstället 10 min bort som jag kryssat för. Nej, det är i en grannstad redo för utlämning. Eh.. ok?
Sambon får puckla på mig sen(kiropraktiskt alltså). Så får jag iaf mindre ont. Nu åka till grannstaden..

....:devil:

Usch och fy för sådana dagar! Lider med dig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
550
Senast: Kratus
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 629
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
774
Senast: Halcyon
·
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
672
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp