Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
I morgon ska det regna hela dagen. Väldigt uppiggande :cautious: Lovas inget annat än grått och regn så långt prognosen visar. November är verkligen den tråkigaste månaden!
Det har bara regnat hela tiden de senaste par dagarna här i Stockholm :arghh:
Idag verkar det vara ett avbrott dock!
I form av dimma - sååklaart, så roligt ska vi inte ha det :meh::rofl:
 
Det har bara regnat hela tiden de senaste par dagarna här i Stockholm :arghh:
Idag verkar det vara ett avbrott dock!
I form av dimma - sååklaart, så roligt ska vi inte ha det :meh::rofl:
Jag är övertygad om att regnet var/är den vanliga snön som brukar lamslå Stockholm i november för att sedan försvinna till december :rofl:
 
Nu ska jag snart på möte, måste hinna pinka först och sedan blir det fullt upp fram tills vi slutar misstänker jag. Vissa saker går inte att göra tidigare utan då får vi ta dessa krockar som de är.
 
Här regnar det inte :D
IMG_20191115_125306.jpg
 
Jag har suttit och snackat strunt med 25-åringen under min lunch, trevligt :)
Nu ska jag ta tag i strafftiden, vilket i princip är det enda jag har kvar att göra. (Bortsett från registerkontroller på nyhäktade.)
 
Det var en intagen som ville prata med mig. Jag är lite osäker på vad det gäller men det lär ge sig. Därefter ska jag gå en sväng till arkivet och slutligen meddela kansli och vakthavande befäl att jag tänker gå hem :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
518
Senast: Kratus
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 382
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
743
Senast: Halcyon
·
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
558
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp