Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Irriterar mig på sjukvården som vägrar ge kursare järn IV fast hon är så dålig att hon inte fungerar i vardagen, igår höll hon på att tuppa av i skolan (på riktigt) och hon är inte ok idag heller. Har iaf kontaktat annan läkare som förhoppningvis hjälper henne.

(Jag blir galen på att det är så olika, vi födde barn på samma sjukhus, jag fick en påse järn för att jag ”såg så blek ut”, hon fick ingenting trots större blödning vid snitt och så dålig att hon inte kunde sitta upp och äta 🤯 ).
 
Tog ledigt idag och en sömntablett igår så idag stängde jag av klockan och sov vidare när den ringde 04. Så skönt att sova ut och kroppen behövde det verkligen, ingen värk idag, så nu ska jag kliva upp och klä på mig. Plocka ihop lite skräp att slänga, åka till Uppsala och handla innan jag mockar och tar in hästarna som får torka upp ordentligt innan hovis kommer i morgon.
 
Någon mer än jag som slutar "följa" vänner på sociala medier när de får barn?
Alltså de lägger upp 5 grejer om deras barn varje dag och för mig som inte vill ha barn alls eller är intresserad så tar det upp mitt flöde....

Vill påpeka dock att för min del är dessa gamla vänner från skoltid typ men vi har inte pratat på 5-6 år eller mer men fortf vänner på fb och insta....

Jag är bara inte intresserad av "mamma liv" att se i mitt flöde...
 
Någon mer än jag som slutar "följa" vänner på sociala medier när de får barn?
Alltså de lägger upp 5 grejer om deras barn varje dag och för mig som inte vill ha barn alls eller är intresserad så tar det upp mitt flöde....

Vill påpeka dock att för min del är dessa gamla vänner från skoltid typ men vi har inte pratat på 5-6 år eller mer men fortf vänner på fb och insta....

Jag är bara inte intresserad av "mamma liv" att se i mitt flöde...
Det händer. Dock beror det lite på om dom fortfarande har kvar sin häst, då brukar lite sånt dyka upp :laugh:
 
Någon mer än jag som slutar "följa" vänner på sociala medier när de får barn?
Alltså de lägger upp 5 grejer om deras barn varje dag och för mig som inte vill ha barn alls eller är intresserad så tar det upp mitt flöde....

Vill påpeka dock att för min del är dessa gamla vänner från skoltid typ men vi har inte pratat på 5-6 år eller mer men fortf vänner på fb och insta....

Jag är bara inte intresserad av "mamma liv" att se i mitt flöde...
Jag har inte slutat men min exfru gjorde så. la upp bilder och sluta följa.
 
Någon mer än jag som slutar "följa" vänner på sociala medier när de får barn?
Alltså de lägger upp 5 grejer om deras barn varje dag och för mig som inte vill ha barn alls eller är intresserad så tar det upp mitt flöde....

Vill påpeka dock att för min del är dessa gamla vänner från skoltid typ men vi har inte pratat på 5-6 år eller mer men fortf vänner på fb och insta....

Jag är bara inte intresserad av "mamma liv" att se i mitt flöde...

Jag avföljer alla med barn.
 
Ska straxs ta en tidig lunch pga kundmöte vid 13.

Var på VC tidigare och tydligen är mitt öra på bättringsvägen utan hjälp av antibiotika/penicillin :banana:
Tycker inte jag har tillräckligt ont för att det ska behövas och eftersom allt sådant sätter diabetesen i oordning är det skönt att slippa
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
518
Senast: Kratus
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 374
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
742
Senast: Halcyon
·
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
555
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp