Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åkte in till kontoret i stan för att jobba på förmiddagen. Har ett möte här kl 10 så kände att jag kunde åka direkt när jag ändå var iväg med ungarna. Kollegan ville ha med mig att träna på hennes gym på lunchen också så det blir trevligt :)
 
Drog just upp rullgardinen och möttes av det här 😍 (dvs snö, var bart igår).
 

Bifogade filer

  • 20191108_082657.jpg
    20191108_082657.jpg
    427,7 KB · Visningar: 27
Drog just upp rullgardinen och möttes av det här 😍 (dvs snö, var bart igår).

Älskar snö! Jag har inte sett snö sedan Februari 2017 då jag var först i Japan och snowboardade och sedan vidare till USA, Wyoming, Jacksonville och snöskotrade och snowboardade! :love:
Min sambo som är 38 år har aldrig sett snö i hela sitt liv. Han har sett frost en gång på ett skolläger när han var 12 år...
 
Älskar snö! Jag har inte sett snö sedan Februari 2017 då jag var först i Japan och snowboardade och sedan vidare till USA, Wyoming, Jacksonville och snöskotrade och snowboardade! :love:
Min sambo som är 38 år har aldrig sett snö i hela sitt liv. Han har sett frost en gång på ett skolläger när han var 12 år...

Då låter det som om det är dags med ett Sverige-besök? ;) 😍
 
Skulle upp kl 6 för att ta mig hem och sedan till ett möte på universitetet. Men började gråta när klockan ringde och har gråtit sedan dess typ. Blev alltså inget möte.
Tog lite stesolid som lugnade ned mig iaf.

Bra morgon!

Cyberkram💕

--

Jag chillar i soffan, ser på Hjärtats vägar o ska dricka kaffe, sen städa toaletten och förrådet är planen!
 
Grejar lite med lite förberedelser inför de två kurser jag ska läsa fr om nästa vecka, sen blir det att kolla över månadens budget. Vi har funderingar på att åka till Rödby i Danmark i sommar, och då blir det en dag i Tyskland :D
 
Planerar och pusslar inför Sweden International Horse Show. Har funktionärat i stallet där i 8 år nu. Förra året skulle bli det sista året eftersom funktionärer i stallet alltid blir åsidosatta och får minst förmåner av alla funktionärer trots att vi jobbar mest, 24 timmar om dygnet i närapå 9 dagar.
Men här sitter jag ändå igen. Längtar lite faktiskt. :D
 
Imorgon på fikastunden på jobbet (som vi brukar vara med på fredagar) så har vi fått en inbjudan för att fira Djurgårdens vinst (eh var det i SM eller nåt?) med tårta - men som AIK:are känner jag för att säga nej :mad:
Men det är min fikastund under veckan :cautious: Plus tårta.

Synd att jag inte har någon AIK tröja som jag kunde ha på mig imorgon :angel::D

(Tur att jag inte tar det så seriöst, vilket märks väl i att jag inte ens vet vad de vann ;):rofl:)
20191108_092333.jpg

:cautious:
Jag fick skära i dem iallafall :devil:
 
Planerar och pusslar inför Sweden International Horse Show. Har funktionärat i stallet där i 8 år nu. Förra året skulle bli det sista året eftersom funktionärer i stallet alltid blir åsidosatta och får minst förmåner av alla funktionärer trots att vi jobbar mest, 24 timmar om dygnet i närapå 9 dagar.
Men här sitter jag ändå igen. Längtar lite faktiskt. :D

Så är det ofta, man "minns bara det bra delarna".

Jag gissar då att vi har en del gemensamma "vänner" (kontakter mera) då mina gamla stallkompisar och medryttare har jobbat/jobbar i stallen där varje år :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
506
Senast: Kratus
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 290
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
730
Senast: Halcyon
·
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
546
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp