Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick ett ryck och klickade hem 5 klänningar, 1 blus, 3 tröjor, 1 kjol, 1 skärp, 1 pannband och 1 halsduk :o :D

Till mitt försvar så shoppar jag väldigt sällan och min vintergarderob börjar bokstavligt talat att falla isär. Ursäktade mig lite till fästmannen (fästmannen! :love:) eftersom våra pengar ska gå till lägenhetsinsats just nu men han svarade bara "Varför ursäktar du dig för det? Livet kan ju inte stanna upp fram tills att vi köper bostad".

Ser fram emot att få känna mig lite fin och fräsch igen nu när årets bästa tid närmar sig :love:
 
DHL/Bring är ta mig fan intelligensbefriade! IDIOTERNA kommer att skicka ett av mina paket till Åmotsbruk, hålan som är glömd av både Gud och Djävulen :mad: Sagda håla ligger 47 km från mig :banghead:

Jag har ett DHL/Bring-ombud ganska exakt 300 m ifrån mig... men idioterna kan inte dirigera om paketet :rage: :rage: :rage:
 
Äter lunch och laddar för att ge mig ut och dela post i regnet... Villarunda dessutom så jag kommer få sitta på moppen i ungefär 2 timmar och längta in konstant. Menmen, det är fortfarande bättre än när jag jobbade i stall. Herregud vad jag inte saknar leriga hagar, tunga regntäcken och tjuriga hästar som inte heller gillade regnet.
 
Jag behöver en filt på jobbet :cautious: I alla år hittills har jag aldrig behövt filtar så mycket, men i år har det tydligen slagit till!
 
Jag skulle behöva snagga nacken igen, det har blivit rejält långt därbak nu. Det har öppnat en barberare i centrum intill jobbet och jag tänker att de borde vara rätt bra på att snagga/raka (jag vill ändra lite på storleken så vissa delar ska låtas vara och fortsätta växa), men jag har bara sett manliga kunder där inne :cautious: Känns lite dumt men som att jag vill ursäkta mig och fråga om kvinnor får också ... :banghead:

Visst är det inte dumt att gå in där och fråga? :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
499
Senast: Kratus
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 250
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
721
Senast: Halcyon
·
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
520
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp